"הגזמת". הדוגמנית הורידה את התחתונים וחטפה מהשונאים: "זו** זולה"

ורוניקה רג'אק, שעונדת על צווארה מגן דוד, הצטלמה בפוזה סקסית במיוחד והתגובות הקשות לא איחרו להגיע: "את מוכרת תרבות מלוכלת"

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על הדוגמנית ורוניקה רג'אק, הייתה כאשר חשפה את האמת שלה מאחורי ההערצה שלה לטום בריידי. מיס סלובקיה לשעבר, כיום כוכבת רשת ענקית שמתקרבת ל-7 מיליון עוקבים באינסטגרם, סיפרה ש"שיש בבבריידי החתיך כל מה שאישה הייתה רוצה" וש"אי אפשר להשוות אותו לאחרים".

בזמן שהיא מפנטזת על הספורטאי האהוב עליה בעולם שתפוס חזק בזרועותיה של אירינה שייק, ורוניקה בת ה-27 ממשיכה לצבור לעצמה קהל ענק שמגיע לעמוד האינסטגרם שלה בעיקר בגלל הפוסטים החושפניים שלה. אחד מהם, אותו העלתה השבוע, גרם לסערה גדולה בעקבות הלבוש שלה, או יותר נכון מה שהיא ניסתה להוריד. ורוניקה שיתפה סשן תמונות סקסיות "מוגזמות" לטענתם של רבים כשהיא מנסה להסיר מעצמה את התחתונים באופן סקסי וזכתה לעשרות אלפי תגובות. 

המעריצים השרופים התעלפו מהיופי המהפנט של ורוניקה שעונדת את שרשרת מגן הדוד שלה בגאון בכל פוסט. "איך את לא מדגמנת ומככבת על המסלול של ויקטוריה סיקרט? האישה היפה והלוהטת בעולם".

לעומתם, היו מאות תגובות אנטישמיות שקראו לה "ז*** זולה" ש"מוכרת למיליוני העוקבים שלה תרבות מלוכלכת, ומנמיכה את מעמד האישה בפרובוקטיביות שלה". אנחנו במדור נגיד: שיתפוצצו הקנאים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי