בתו של מלך השערים המפורסם מטריפה את הרשת עם תמונות רותחות

באנגליה לא מפסיקים לכתוב עליה והיא ממשיכה בשלה עם תמונות בבגד ים שמעלות את העוקבים בקצב מסחרר. וגם: החבר מעולם הספורט

(גודל טקסט)

 מלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים, אלן שירר, התייחס לאחרונה בריאיון בלעדי כאן באתר למצבו של מנור סולומון שלנו שמאז כבר נודע כי הוא גמר את העונה. בינתיים, באנגליה מדברים על משהו אחר שקשור בכדורגלן העבר המפורסם – הבת שלו, הולי שירר, שמטריפה את האנגלים ומצליחה להשאיר את העוקבים שלה המומים פעם אחר פעם הודות לגזרה שהיא מציגה בביקיני.

בתו של אגדת העבר בת ה-26 שיתפה את 82 אלף העוקבים שלה בתמונה רותחת בביקיני, בה היא כבר מוכנה לגמרי לעונת הרחצה שנמצאת בפתח (לפחות כאן בישראל). "היום האחרון של זריחת השמש, לובשת את הביקיני האהוב עליי". בזכות הייחוס המשפחתי והלוק הבלונדיני שלה, הולי פייבוריטית רצינית גם בקרב אוהדי הכדורגל, ובכלל, הגברים האנגלים פשוט לא עומדים בפני הלוק שלה.

חוץ מלדגמן בעיקר ברשתות החברתיות, בתו של כוכב העבר מג'נגלת לה על קו לונדון פריז, ועושה כל מה שהיא יכולה כדי לקדם את קריירת השירה שלה. היא גם כותבת וגם מבצעת. הסיבה שהיא חיה בפריז כנראה מאכזבת את המין הגברי בכל פעם מחדש: הולי צמודה חזק לשחקי הרוגבי ג'ו מרצ'נט שמשחק בסטייד פרנסיס. אם תגוללו בחשבון האינסטגרם שלה, תראו שבין שיר לשיר, היא מעלה שלל תמונות בביקיני ובביגוד חושפני, והתוצאה: קהל העוקבים שלה רק הולך וגדל. אבא כנראה מאשר. 

עוד באותו נושא: אלן שירר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי