מסודרים, ואוהבי ישראל: נחשף ההון המוערך של בנו של דיוויד בקהאם ואשתו

לרגל יום הנישואים הראשון של ברוקלין וניקולה פלץ, פורטל המתמחה בהערכות הון גילה כמה כסף יש להם והמדור ממליץ לרכוש נדל"ן בארץ הקודש אחרי סדרת הפרסומים שתמכו בנו במהלך "חרבות הברזל"

(גודל טקסט)

איך אנחנו אוהבים את הזוג ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ, נכון? הבן של אגדת הכדורגל דיוויד בקהאם והבת של המיליארדר היהודי נלסון פלץ, חוגגים היום (רביעי) את יום הנישואים הראשון שלהם. ההורים המפורסמים איחלו מזל טוב בפני עשרות מיליוני העוקבים באינסטגרם, והפרט הכי מעניין הוא שלרגל המאורע המרגש, נחשף ההון שלהם וגרם לרעש תקשורתי גדול מאוחר ובמקרה שלהם האישה "לובשת את המכנסיים" בבית. 

לא שחשבנו אחרת, אבל לפי Celebrity Net Worth, פורטל המתמחה בהערכת הון של סלבריטאים, לשחקנית האמריקאית שווי נקי של 50 מיליון דולר. לבעלה, שצעיר ממנה בארבע שנים, הון של 10 מיליון דולר. חלק מהמיליונים מגיעים מהקריירה וחלק מהמשפחות העשירות שלהם, כמו גם מהנדל"ן שבבעלותם. ביוני 2021, השניים שילמו 10.5 מיליון דולר עבור בית בבוורלי הילס, והשנה רכשו דירת יוקרה במיאמי בשווי 5 מיליון דולר. הונם של דיוויד וויקטוריה בקהאם מוערך ב-515 מיליון דולר, ואילו לאבא של ניקולה יש 1.8 מיליארד דולר. 

אז כסף לא חסר שם, וגם לא אהבה לישראל. כזכור, ניקולה מתנוססת בראש רשימת התומכים בישראל, והעלתה שלל תכנים בפרוץ המלחמה לחשבון האינסטגרם התומכים בנו. חלקם של ארגון Stand with us, שפועל בזירה ההסברתית לקידום חינוך אודות ישראל ומאבק באנטישמיות. אשתו של בקהאם הצעיר שיתפה את תמונות החטופים, רילס הסברה מחשבונה הפרטי של גל גדות ואפילו פוסט חשוב על סימון בתים של יהודים בברלין ועד כמה שזה מזכיר את השואה. המדור ממליץ להם על נדל"ן בישראל. כסף זו לא בעיה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי