אחרי שהצטלמה בעירום: אשת הכדורגלן חשפה את האמת על אקס ברצלונה

ג'סיקה גואיצ'ה ריסקה את הרשת בשבוע החולף עם תמונות שלא השאירו מקום לדמיון. כעת, היא סיפרה שהקשר בינה לבין בן זוגה התחיל בזמן שהוא היה נשוי

(גודל טקסט)

ג'סיקה גואיצ'ה, בת הזוג של מארק ברטרה שברה את מדורי הרכילות בכל העולם כשהצטלמה בעירום בתחילת השבוע. מאז, הספרדייה בת ה-27 שלא מאמינה בהלבשה תחתונה, התראיינה לפודקאסט "לה פוטורה"בעקבות התמונות המרעישות שלה וחשפה שהיא ואקס ברצלונה התחילו לצאת לפני למעלה משנתיים. 

ג'סיקה גואיצ'ה | מסך אינסטגרם

מה הבעיה אתם שואלים? הקשר הרומנטי עם הכדורגלן החל עוד לפני שהתגרש ממי שהייתה אשתו, העיתונאית מליסה חימנס. השניים הודיעו על הפרידה בינואר 2022, ומסתמן שהספרדייה הרותחת כבר נכנסה לחייו והבהירה בפודקאסט שהקליק ביניהם נוצר מהר: "נמשכתי אליו מהרגע שפגשתי אותו וזה היה הדדי. אני הכי שמחה שלא הכרנו דרך הרשתות החברתיות כמו כולם עכשיו, זה טוב לדעתי".

עוד חשפה ג'סיקה על המפגש הראשון בינה לבין בלם ברצלונה לשעבר: "נפגשנו בהופעה והתחלנו לדבר. לא האמנתי כמה השיחה בינינו זרמה, לא סתמנו את הפה לרגע".

שחקנה של ריאל בטיס נפל בקסמה של האישה הכי סקסית באירופה, יש שיאמרו בעולם, ומפרגן לקריירת הדוגמנות שלה שדורשת ממנה להוריד את הבגדים. ברגעים אלה היא נמצאת בבאלי, בחופשה עם חברים, שם מיותר לציין שהיא מסתובבת בביקיני מבוקר ועד לילה ומצליחה לסחרר גם את המקומיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי