"הוא לא בגד בי": האקסית של כוכב הכדורגל חושפת את הסיבה לגירושים

הוא נחשב לאחד השחקנים הכי הוגנים ואהובים אי פעם, על ומחוץ למגרש, אך אשתו לשעבר בכל זאת מצאה סוג של סיבה להתגרש ממנו ולפרק את החבילה אחרי תשע שנים

(גודל טקסט)

מעבר להצלחה שלו על המגרש, כדורגלן העבר קאקה ידוע בזכות פעילותו ההומניטרית, התדמית האהובה של הבחור ההגון, הדתי והכי "נקי" בכדורגל, זה שכולם אוהבים. ובכל זאת, אשתו הראשונה, קרוליין סליקו, החליטה להתגרש ממנו ועכשיו הסיבה האמיתית לכך נחשפת. 

במהלך ריאיון שהעניקה, פתחה אשת הכדורגלן לשעבר את מה שהרגישה והותירה מדינה שלמה בהלם.  קרוליין הודתה שקאקה התנהג למופת במהלך תשע שנות הנישואים שלהם, למרות שהיא הבינה שיש בעיה שהיא לא יכלה לשלוט בה: קאקה היה פשוט "מושלם מדי" עבורה. "קאקה מעולם לא בגד בי, הוא תמיד התייחס אלי היטב. הקמנו יחד  משפחה נפלאה, אבל לא הייתי מאושרת כי משהו היה חסר. הבעיה היא שהוא היה מושלם מדי בשבילי", אמרה הגרושה של הברזילאי והפתיעה. 

הכנות שלה שחררה גל של תגובות מהמונים שחשבו שהיא פשוט "הזויה" ורובם התקשו להבין מדוע נפרדה מבעלה ואבי שני ילדיה, איזבלה ולוקה. בזמנו בברזיל, קאקה וקרוליין נחשב לזוג המושלם, אחרי שסיפור האהבה שלהם הגיע לשיא בשנת 2005 כשהתחתנו. תשע שנים זה החזיק, ואז הפתיעו את כולם כשהחליטו להתגרש ולפרק את ביתם.

חודש אחרי, בני הזוג התפייסו  "באושר ועושר" כפי הם כתבו ברשתות החברתיות, אך בסוף שניהם הלכו כל אחד לדרכו. קאקה בנה את חייו מחדש עם הדוגמנית קרולינה דיאס, איתה  התחתן ב-2019 והביא איתה שתי בנות. לה כנראה אין בעיה עם מישהו "מושלם מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי