אחרי שנים של שמועות, נחשף "הסוד הכי שמור" על דיוויד בקהאם

מסתבר שבעלי אינטר מיאמי, שנחשב לשחקן הכדורגל הכי חתיך בכל הזמנים, לא נשען על גנים בלבד. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אגדת כדורגל, אייקון אופנה, איש עסקים ממולח ו"הכדורגלן החתיך בכל הזמנים" – בכל "התארים" הללו מחזיק דיוויד בקהאם, שבגיל 48 (אוטוטו 49) עדיין נראה מיליון דולר וגורם למיליוני גברים אחרים להחוויר. במשך שנים קיימות ספקולציות על כך שבקס עבר ועדיין עובר ניתוחים פלסטי. על פי דיווח באתר שערך השוואה, נטען שהבעלים של אינטר מיאמי עבר פרוצדורות כמו בוטוקס ומילוי של חומצה היאלרונית כדי לשמור על המראה הצעיר שלו.

אגדת הכדורגל נשבע בעבר שלעולם לא יעבור ניתוח קוסמטי או ישתמש בבוטוקס, אבל נראה שהתמונות האחרונות של בן ה-48 מראות שהמצח שלו חלק הרבה יותר מבעבר. על פי הדיווחים, בקהאם השתמש בהזרקות כדי להפחית את הופעתם של קמטים בפניו, ובמקביל הזריק חומצות כדי לשמור על המראה הצעיר המסוקס שלו. בקהאם גם התמודד עם שמועות על השתלת שיער שעבר, וגם במקרה הזה אפשר לראות בתמונות שקו השיער שלו שנסוג במהלך השנים, השתפר באורח פלא.

למרות שהאנגלי מעולם לא אישר השתלת שיער או הליכים קוסמטיים שעבר, תמונות "לפני ואחרי" מאששות את ההבדל בצורה הטובה ביותר, כפי שטענו במגזין. למרות שבקס לא מודה שעבר בוטוקס, השינוי באזור המצח בולט במיוחד וניכר שאייקון הכדורגל אכן עשה זאת. וגם אם כן, המדור מאשר שהוא עדיין הכדורגלן הכי לוהט בעולם, ןמה שטוב לויקטוריה טוב לנו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי