הכוכבת חשפה: יצאתי עם המון שחקנים מפורסמים, אבל שכבתי רק עם אחד

play
לנה רודס | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 11.4 20:23

לנה רודס, שנחשבת עד היום לסנסציה בעולם הפורנו וטוענת שאב בנה הוא כדרוסלן מוכר, התייחסה לעברה והבהירה: "הם קנו לי דברים ולקחו אותי לחופשות, אבל יחסי מין קיימתי רק עם אחד מהם"

(גודל טקסט)

כוכבת הפורנו לשעבר, לנה רודס, החליטה לחשוף חלק מהחוויות שלטענתה היו לה עם רשימה של כוכבי NBA. השם שלה הוא עדיין הכי מחופש באתרי הפורנו המפורסמים, למרות שפרשהלפני שנים. מאז שפרשה, רודס מתמקדת בטיפול בבן שלה מילו, אותו הביאה עם שחקן שסירב להכיר בילד שלו ולהיחשף. 

במשך שנים, שמועות רבות רצו בנוגע לזהות אביו של הילד, שבאופן תמוה דומה לבלייק גריפין, בעיקר הודות להפדחת האדמונית שלו. אבל, ויש אבל גדול, מסתבר שלא רק הוא נקשר בעבר לאמריקאית בת ה-27. בשיחה בפודקאסט מקומי, רודס חשפה שהיא יצאה עם מספר רב של שחקנים בליגה הטובה בעולם, אבל שהיא קיימה יחסי מין רק עם אחד מהם – אב בנה.

"בגלל שהייתי כוכבת פורנו, אנשים מניחים ששכבתי עם כל מה שיצאתי איתו. אז לא, זה לא נכון. יצאתי עם עשרות שחקני NBA ולא עם כולם שכבתי", כך נכתב ב"במארקה" הספרדי, שם ציטטו את דבריה של רודס, לה למעלה מ-15 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.

"קיימתי יחסי מין רק עם אבא של הילד שלי, אבל אף אחד מכל השחקנים שיצאתי איתם לא התבאס עלי בגלל זה. ביליתי עם הרבה, הם קנו לי דברים ולקחו אותי לחופשות, אבל סקס לא היה".

איך אומרים בעברית? בדוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי