"הלב שלי דופק, למה יש לו כאפייה?": החוויה המפחידה שעברה אשתו של יצחקי

ספיר יודשקין שיתפה את 60 אלף העוקבים שלה באירוע לא נעים שקרה לה הבוקר בחניון תת קרקעי: "פתאום אני קולטת שני אנשים בוהים בי""

(גודל טקסט)

בוקר דרמטי במיוחד עבר על ספיר יודשקין יצחקי, אשתו של מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. ספיר שיתפה את 60 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בחוויה לא נעימה שקרתה לה כשהגיעה לחניון בקניון הקרוב לביתה: "תקשיבו ותקשיבו לי טוב, הלב שלי עדיין דופק" כתבה החצי השני של יצחקי על גבי תמונה של גבר ואישה ישובים בתוך רכב והוסיפה: "הגעתי להחנות בחניון תוך כדי שאני מדברת לעצמי בקול על דברים שאני צריכה לעשות כדי לא לשכוח – ופתאום אני קולטת שני אנשים שבוהים בי מתוך הרכב ממול וצוחקים".

הסטורי שהעלתה ספיר יודשקין יצחקי | מסך אינסטגרם

ספיר נבהלה, אבל ברגע הראשון לא הבינה מה היא רואה. "התגובה הראשונית שלי הייתה 'איזו פדיחה, הם קלטו אותי מדברת עם עצמי'. ואז, מה זה? למה יש לו כאפייה?' ואז, 'מה זה? זה לא אמיתי! מי עשה דבר כזה? אתם לא נורמליים'", התייחסה למי שהחליט להציב בובות קרטון בדמות צעירה בלונדינית וגבר עם כאפייה שנראים בוהים בכל מי שמסתכל אליהם.

חכמולוגים שהחליטו לנצל את המצב הנפיץ בארץ להטרלה מאוד לא מצחיקה. המדור עדיין מנסה להסדיר נשימה ולברר מי עומד מאחורי הצבתם באותו חניון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי