עירומה לחלוטין: אשת הכדורגלן הכי נועזת בעלם מכה שנית, ומסתכנת

הדוגמנית ממשיכה להסעיר את הרשתות החברתיות עם תיעודים שלא משאירים הרבה מקוום לדמיון ועלולים לעלות לה בהרחקה מאינסטגרם

(גודל טקסט)

אי אפשר לסגור שבוע בלי לדווח על האישה הלוהטת באירופה. אל דאגה, זה בדיוק הזמן לספר לכם על החצי השני של אקס ברצלונה, מרק ברטרה, שמצליחה פעם אחר פעם להטריף מיליוני מעריצים ועוקבים אדוקים ברשתות החברתיות עם הגזרה האלוהית שלה. ג'סיקה גואיצ'ה, אשת הכדורגלן הרותחת של ספרד, עשתה זאת שוב, ניחשתם נכון, בעירום מלא בפני 1.8 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. 

צפו בתמונה הנועזת

הבלונדה של בלם בטיס המריאה לחופשה בבאלי, אינדונזיה, עם חברים ושיתפה את העוקבים הנלהבים שלה בסדרת תמונות מהחוויות שעברו עליה בביקיני. ביניהן, תמונה אחת שהיא עירומה לחלוטין במרפסת בחדר שלה בבית המלון, הצליחה לסחרר את כל מי שצפה בה והפכה ויראלית. התמונה הזאת מגיעה אחרי שלפני פחות משבועיים שיתפה תמונה מצילומים בסטודיו בהם ניצבה ללא בגדים בפני המצלמה וגרמה לסערה בספרד.

רגע אחרי שזה קרה, דאגה ג'סיקה להישאר בכותרות כשהתראיינה לפודקאסט "לה פוטורה" בעקבות התמונות המרעישות שלה וחשפה שהיא ואקס ברצלונה התחילו לצאת לפני כבר למעלה משנתיים. למעשה הקשר הרומנטי עם הכדורגלן בן ה-32 החל עוד לפני שהתגרש ממי שהייתה אשתו – העיתונאית מליסה חימנס.

הדוגמנית בת ה-27 הבהירה בפודקאסט: "נמשכתי אליו מהרגע שפגשתי אותו וזה היה הדדי. אני הכי שמחה שלא הכרנו דרך הרשתות החברתיות כמו כולם עכשיו, זה טוב לדעתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי