לוחם MMA איראני בעט בישבן של נערת הזירה והושעה לכל החיים

עלי הייבאטי תקף לפני קרב ברוסיה וסיפק התנצלות מוזרה. האיגוד המקומי השעה אותו: "גבר שמכה נשים? אין יותר שפל מזה"

(גודל טקסט)

לוחם MMA איראני שבעט בישבן של נערת הזירה במהלך קרב ברוסיה, הושעה לכל החיים. הלוחם, עלי הייבאטי, השתתף בסבב הקרבות של התאחדות ה-MMA המובילה ברוסיה (HFC) וביום שישי האחרון פרק כל עול.

הייבאטי שובץ לקרב נגד ארקדי אוסיפיאן במוסקבה ואחרי שהשניים נכנסו לזירה, האיראני בעט בישבן של נערת הזירה שהכריזה על פתיחת הסיבוב הראשון. היא רתחה מזעם והסתובבה כדי להתעמת איתו, לפני שהשופט מיהר להפריד ביניהם.

הקרב התחיל ואוסיפיאן הכה את הייבאטי נמרצות, עד שהוענק לו ניצחון טכני בתוך כחצי דקה. למרות פסיקת השופטים והעובדה שהקרב למעשה הסתיים, האיראני קם על רגליו ותקף את אוסיפיאן כשזה היה עם הגב אליו. אנשי הצוות שלו הצליחו לעצור אותו, אבל בהמשך הוא ניסה לבעוט במנחה של האירוע.

ההתנהגות של הייבאטי גררה תגובות נזעמות בקהל ואחרי שהוא יצא מהזירה, חלק מהצופים שהיו קרובים אליו, ניסו לחבוט בו.

מאוחר יותר האיראני פרסם תמונה שלו לצד נערת הזירה וכתב התנצלות תמוהה: "שלום לכולם, זו מריה. לא התנהגתי כלפיה. הייתי מאוד מתוח לקראת הקרב ובתוך הכלוב רק רציתי שלהתחיל. היו הרבה מתח ואמוציות והם גרמו לי לבעוט בה. אני מתנצל בפניה. אני נשוי ואני מכבד את המין הנשי".

את מנהלי ההתאחדות המקומית ההתנצלות הזו ממש לא עניינה והם פרסמו שהייבאטי הושעה ממנה לכל חייו. "התנהגות כזו כלפיי נשים היא בלתי מתקבלת על הדעת. פגיעה פיזית בנשים היא המעשה הכי שפל שגבר יכול לעשות. ההתנצלויות של מר הייבאטי לא מספיקות, הוא ייקנס וכל הסכום יעבור לנערת הזירה מריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי