שחקן הפוטבול התרברב: יכול לנצח את קייטלין קלארק באחד על אחד

קופר דג'ין, שסיים קריירת מכללות באייווה ממש כמו הכוכבת הגדולה, טען כי "היא היתה קולעת עלי כמה סלים, אבל הייתי מנצח". וגם: הצעת הענק שקלארק דחתה

(גודל טקסט)

קייטלין קלארק הפכה בחודשים האחרונים לסנסציה של ממש. הכדורסלנית האמריקאית שברה שיא אחר שיא במכללות, ניפצה גם שיאי רייטינג, נבחרה ראשונה בדראפט ה-WNBA ובעונה הבאה נראה אותה על הבמה הגדולה ביותר.

קלארק הראתה יכולות נדירות לכל הדעות והפכה למלכת הסליםשל ה-NCAA בכל הזמנים, מה שלא מנע משחקן הפוטבול קופר דג'ין לטעון שהוא מסוגל לנצח אותה במשחק אחד על אחד.

"הרבה קבוצות שאלו אותי אם הייתי יכול לנצח אותה, כי שנינו מאיווה", אמר שחקן הפוטבול שהשלים בעצמו קריירה מכללות ועתיד להיבחר בדראפט ה-NFL. "אני חושב שהייתי יכול. היא כנראה היתה קולעת עלי כמה סלים, אבל הייתי מנצח".

יש לציין כי לא מדובר בהתרברבות חסרת כל בסיס. דג'ין שיחק כדורסל בתקופת התיכונים שלו והתלבט ארוכות האם לשחק כדורסל או פוטבול במכללות. "תמיד חשבנו שהוא ישחק כדורסל", אמרה אמו.

צפו בביצועיו

ולמי שלא מכיר – כך נראית קייטלין קלארק

לאחרונה דווקא הוצע לקלארק לקחת חלק בליגת גברים. לפי דיווחים, הוצע לה לא פחות מ-15 מיליון דולר לשנתיים כדי להשתתף בטורנירי הביג 3 של אייס קיוב, כולל אחוזים מהרווחים של הליגה. עם זאת, הכוכבת הגדולה החליטה לוותר – חרף משכורתה הנמוכה ב-WNBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי