"על אנושית": אירינה שייק התפשטה – וגם נשות הכדורגלנים התמוגגו

play
אירינה שייק | Gotham / Contributor
מחוץ לקווים, 21.4 15:33

האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו שוב היממה את הרשת - וזתכה למחמאות מבנות זוג של שחקנים. ומה דעתה על התגובות הרעות?

(גודל טקסט)

כנראה ש-2024 היא שנה ליברלית במיוחד, אחרת אי אפשר להסביר את כמויות העירום שמגיעות מענף הכדורגל. היא כבר עשתה זאת בעבר והנה היא עושה זאת שוב' בפני עשרות מיליוני העוקבים, האקסית המפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק' vורידה את הבגדים.

הפעם האחרונה שסיפרנו עליה הייתה באותו הקשר בדיוק' כאשר הרוסייה הפצצה הפכה לפרזנטורית של Aritzia – מותג בגדי הבייסיק שיצא בקמפיין בו היא כיכבה על שלטי חוצות ללא חלק עליון.

הפעם, דוגמנית העל בת ה-38 הורידה את הבגדים לטובת מעצב העל מארק ג'ייקובס. כדי לחגוג 40 שנות עשייה של המותג הידוע, שייק נבחרה להוביל את קמפיין נעלי הקיקי המשוגעות והיא עשתה זאת ללא בגדים בכלל. הפעם, היא זכתה גם לתגובות מנשות הכדורגלנים שמעריצות אותה גם תשע שנים אחרי הפרידה מהכדורגלן הפורטוגלי. "על אנושית", כתבה לה איזבל גולארט, אשתו של השוער הגרמני קווין טראפ.

"משוגעת" החמיאה ג'סיקה גואיצ'ה, זוגתו של מארק ברטרה, שמצטלמת בעירום בתדירות גבוהה גם בעצמה. בין שלל התגובות תוכלו למצוא מאות אייקונים של רונאלדו ממעריצים שעדיין לא משחררים אותה מהטייטל "אשת כדורגלן". היו גם כאלה שלא אהבו את העובדה שהיא "צריכה להוריד את הבגדים על מנת למכור מוצר". אבל שייק כבר אמרה בעבר שמבחינתה דוגמנות זו אומנות, ואין לה בעיה להיחשף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי