הפעם היא לא השאירה מקום לדמיון: אירינה שייק חושפת את החזה

play
אירינה שייק | Gotham / Contributor
מחוץ לקווים, 18.2 19:06

אחרי שהעלתה תמונות עם חולצה שקופה, הפעם דוגמנית העל והאקסית של רונאלדו העלתה הילוך וצברה כ-400 אלף עוקבים חדשים

(גודל טקסט)

השבוע סיפרנו לכם על אשת הכדורגלן שכולם אוהבים לאהוב וכמובן גם לעקוב, אירינה שייק. אז נכון שכבר משנת 2015 היא לא אשת כדורגלן, אלא האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, אבל זה לא מפריע לעשרות מיליונים לבחור בה כאשת הכדורגלן האהובה והשווה בעשור האחרון. בינתיים, הדוגמנית הרוסייה הצליחה לסחרר 23.4 מיליון עוקבים אחרי הפוסט האחרון ששיתפה.

צפו באלבום

אם ביום ההולדת ה-38 שלה שחל בחודש ינואר האחרון שייק שיתפה תמונה לצידה של החברה הטובה וחובבת הפוטבול המושבעת, אמילי רטאייקאוסקי, כששתיהן מחייכות עם חולצות שקופות ללא חזייה – כעת היא העלתה הילוך. האקסית של הפורטוגלי שיתפה קמפיין חדש לג'ינסים של מותג העל Givenchy כשהיא מצולמת בפוזות מיניות לצד דוגמן, ללא חלק עליון בכלל.

באחת התמונות החזה שלה חשוף לגמרי ולא מצונזר ואפשר לראות הכל. רק נציין שהיא צברה 400 אלף עוקבים חדשים בעקבות השיתוף הזה. בימים אלו היא צועדת על מסלול הדוגמנות במסגרת שבוע האופנה באיטליה, כפי שעשתה אתמול לטובת המעצבת אלברטה פרטי.

וּמה קורה בחייה האישיים? שייק כזכור הייתה צמודה לברדלי קופר, הכוכב ההוליוודי איתו הביאה בת, והיום שמה נקשר עם טום בריידי, כוכב הפוטבול לשעבר. השניים נצפו יחד מספר פעמים אך עדיין לא יצאו לאור באופן רשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי