"הסחת דעת ענקית": הדוגמנית שמדאיגה את נבחרת אנגליה

play
| GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5 04:13

בהתאחדות האנגלית ינסו למנוע מהאקסית של קייל ווקר להגיע ליורו 2024: "אף אחד לא רוצה קרקס שיהרוס לאנגליה את הסיכוי לזכות"

(גודל טקסט)

מיד עם תום העונה, תחל נבחרת אנגליה בהכנות לקראת יורו 2024 בגרמניה. לגארת' סאות'גייט ושחקניו צפויה לא מעט עבודה בניסיון להשיג סוף סוף את הגביע, וכעת מתברר שאחת הסוגיות הגדולות ביותר בנבחרת כרגע קשורה דווקא באישה – ליתר דיוק, באקסית של קייל ווקר.

כידוע, שחקן מנצ'סטר סיטי בגד באשתו אנני קילנר עם הדוגמנית וכוכבת הריאליטי לורין גודמן (איתה יש לו ילד משותף), מה שהביא בסופו של דבר לפירוק נישואיו. לפי "דיילי מייל", בהתאחדות האנגלית יפעלו כדי למנוע מגודמן להשיג כרטיסים למשחקי הנבחרת בקיץ הקרוב, מחשש שהנוכחות שלה תשפיע לרעה על ווקר – וגם על הנבחרת כולה.

הדוגמנית לורין גודמן
גם קייל ווקר חושש? גודמן | אימג'בנק GettyImages, David M. Benett/Dave Benett

"לורין אמרה שהיא תהיה במשחקים בקיץ, כי קייל הבטיח לבן שלהם כרטיס", נכתב ב"דיילי מייל". "מאחורי הקלעים, זה הדליק נורות אזהרה ענקיות עבור הנבחרת. יש מקומות ישיבה מיוחדים לבני משפחות וחברים, והכרטיסים הללו מועברים הרבה פעמים. אין ספק שגרושתו של קייל, אנני, תהיה שם עם הילדים שלהם. אבל לורין אומרת שגם היא מתכננת להגיע, מה שיגרום לבעיות ענקיות".

לפי אותו דיווח, ההתאחדות האנגלית אמנם תאסור על גודמן לרכוש כרטיסים בעצמה, אולם "היא תנסה להשיג כניסה דרך חברים. היא מכירה הרבה שחקנים וסוכנים. המאמן והנבחרת צריכים להתרכז אך ורק במשחק, כל הסחת דעת עלולה לקלקל. בהתאחדות יעשו הכל כדי למנוע מגודמן להיכנס למשחקים, אף אחד לא רוצה קרקס שיהרוס לאנגליה את הסיכויים לזכייה".

לורין גודמן
| GettyImages

לפני מספר חודשים דווח באנגליה כי ווקר מתגורר לבד, באחוזה של 3 מיליון ליש"ט, ומנסה להכות על חטא. "אני לא יכול לתאר מה אנני עוברת", אמר. "האיש שאמור היה לאהוב אותה ולדאוג לה – הוא זה שגרם לה לכל הכאב הזה. היו ימים במהלך כל התקופה הזאת שפשוט רציתי לשכב בתנוחת עובר ולישון. רק אני אשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי