היא כבר זכתה באליפות: התמונה הלוהטת של רפאלוב ריסקה את האינסטגרם

אחרי הניצחון הגדול על מכבי בני ריינה ולפני משחק העונה מול מכבי תל אביב אשתו של כוכב מכבי חיפה שיתפה את עשרות אלפי העוקבים בטיפים מחדר הכושר, אך הם לא ממש הצליחו להתרכז באימון

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול על בני ריינה, מכבי חיפה תארח ביום שבת את מכבי תל אביב למשחק העונה ותקווה להשיג שלוש נקודות שישאירו אותה במאבק האליפות. במקביל, אשתו של ליאור רפאלוב, גל, הצליחה לגרום לכולם להזיע מרוב חום. בעוד יומיים צפוי להגיע גל חמסין לארץ הקודש ואשת הכדורגלן החליטה לפנק את העוקבים עוד קודם לכן באימון "שריפה" שיכין אתכם מצויין לקראת הקיץ הלוהט.

בשיא שלה. גל רפאלוב | מסך אינסטגרם

אשת הכדורגלן, גרופית של אורח חיים בריא ופוקדת את מכון הכושר מידי יום, שיתפה את עשרות אלפי העוקבים בטיפים לאימון חיטוב קשוח והציגה גזרה אלוהית. העוקבים לא הצליחו להתרכז באימון, אלא בגל, שבגיל 33 ואחרי שלוש לידות, נראית מושלם. אפילו הכדורגלן הפרטי שלה לא הצליח להישאר אדיש והגיב לה באימוג'י של אש. חם, לוהט, רותח – כבר אמרנו? 

גל רפאלוב
גל רפאלוב | מסך, אינסטגרם

רפאלוב הפכה לפעילה מאד ברשתות החברתיות מאז שעשתה את המעבר חזרה לארץ הקודש, ומעבר לטיפים לחיטוב היא משתפת מתכונים שווים, משיבה לשאלות העוקבים בכנו, חושפת סיפורים מ-13 שנות מגורים בבלגיה ואפילו מדברת למצלמה – על פי דרישת העוקבים האדוקים.

גל רפאלוב
גל רפאלוב | אינסטגרם

לצד ההסתגלות שלה חזרה למנטליות הישראלית, גם שלושת ילדיהם של הזוג הנוצץ, צריכים להסתגל לחיים החדשים בארץ – דבר שהוא לא פשוט בכלל. לשם כך ההורים שלהם סידרו להם השבוע חבר חדש למשפחה, גור פודל טוי שיכניס הרבה שמחה ואור לבית משפחת רפאלוב. 

גל רפאלוב | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי