דווקא אחרי תמונות הפפראצי: הזוג הכי לוהט של עולם הספורט הודיע על פרידה

play
פאולה בדוסה | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 5.5 17:18

הם היו נראים מאוהבים ודביקים מתמיד, אך פאולה בדוסה הכריזה באופן רשמי כי "החלטנו להפריד את דרכינו בצורה חברית ולהמשיך כל אחד בכוחות עצמו". גם החשבון המשותף שפתחו באינסטגרם כבר נסגר

(גודל טקסט)

סיפור האהבה של הזוג הלוהט של עולם הטניס, פאולה בדוסה וסטפנוס ציציפאס, הגיע לסיומו. כבר למעלה משנה שהמדור עוקב באדיקות אחרי הזוגיות של הטניסאים הבכירים, אך כעת המדורגת 35 בעולם אישרה בחשבון האינסטגרם שלה שהם כבר לא. הספרדייה הסבירה שהפרידה התרחשה בהסכמה הדדית ובתנאים חברים. "לאחר שיקול דעת רב והרבה רגעים יקרים ביחד, החלטנו להפריד את דרכינו בצורה חברית", כתבה בפני מיליון העוקבים שלה ברשת החברתית. 

"חלקנו דרך מלאה באהבה ולמידה ועכשיו, כידידים ובכבוד רב, החלטנו להמשיך כל אחד בכוחות עצמו", הוסיפה בדוסה. הפרידה מגיעה ימים ספורים בלבד אחרי ששניהם כיכבו תמונות פפראצי שצולמו ברחובות מדריד, בהן הם נראו מאוהבים והרעיפו חיבוקים ונשיקות אחד כלפי השנייה. נראה היה שהם "בשיא" שלהם מבחינה זוגית והם אפילו פתחו חשבון אינסטגרם משותף שנסגר בעקבות הפרידה המפתיעה.

כזכור, השניים ניהלו רומן סוער מאז חודש מאי בשנה שעברה, אחרי שהספרדייה סיפרה בכנות במסיבת העיתונאים בווימבלדון, שציציפאס הופיע לה בחלומות עוד לפני שהחלו לצאת: "אני אף פעם לא חולמת על טניסאים, אבל חלמתי על סטפנוס ובחלום שנינו זכינו באליפות אוסטרליה הפתוחה. ואז היה לנו רגע מאוד רומנטי. אני לא הולכת להסביר מה היה שם, רק אניח את זה כאן".

המדור מתבאס אך מציע אלטרנטיבה מענף ספורט אחר, אולי כדורגל? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי