בתו של כוכב העבר העלתה סרטון עירום: "להרגיש טוב עם הגוף שלי, זה עוזר"

play
ג'ייד לבוף | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 5.5 17:18

ג'ייד היממה את העוקבים עם וידאו בו היא מסירה את השמלה ונשארת עם תחתונים בלבד: "עברו עלי חמישה חודשים לא פשוטים ואני מנסה להתחבר למה שעושה לי טוב". אביה כיכב בצ'לסי ובמדי נבחרת צרפת

(גודל טקסט)

הבת של אגדת הכדורגל הצרפתית, פרנק לבוף, גרמה לעוקבים שלה לדופק מואץ לאחר שפירסמה וידאו נועז במיוחד. ג'ייד, בתו של שחקן העבר של צ'לסי, סיחררה את רבע מיליון העוקבים שלה לאחר סרטון ששיתפה ובו היא לובשת שמלה ללא חזייה, משילה אותה ונשארת עם תחתונים בלבד. ג'ייד נתנה למעריצים שלה הצצה לאיך היא מתארגנת תוך כדי שהיא שואלת אותם מה הם חושבים על השמלה. 

בתו של כדורגלן העבר הצרפתי מעדכנת את הקהל שלה באופן שוטף בחייה, ולאחרונה סיפרה שעוברת תקופה מאתגרת: "אני עדינה עם עצמי בימים אלו. עוברים עליי לא מעט שינויים כרגע, מבטיחה לספר לכם בהמשך, אבל עכשיו יש בי המון התרגשות ולחץ, אבל לחץ שמגיע ממקום טוב. עברו עליי חמישה חודשים לא פשוטים ואני מנסה להתחבר למה שעושה לי טוב ולהיות נחמדה לעצמי. להרגיש טוב עם הגוף שלי, זה תמיד עוזר". 

ג'ייד מרבה לשתף תמונות לוהטות ורק בחודש שעבר עלתה שלב וגרמה לטמפרטורות לעלות משמעותית עם התמונות והןוידאו שלה מסתובבת בביתה (שוב) ללא חזייה. לצד הלבוש החושפני והתדמית הסקסית שהיא מחזיקה, ג'ייד חיה חיים משפחתיים כאשר היא נשואה ליזם סטפן רודריגס ולהם ילד משותף בשם אלון, ועדיין, העוקבים הנלהבים שלה מפנטזים שהיא עדיין פנויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי