אחרי שפתחה אונלי פאנס: דלף לרשת התוכן שוונדה נארה מפרסמת למינויים ‎

play וונדה נארה
וונדה נארה | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 5.5 17:18

אחרי שהצטרפה לפלטפורמה למבוגרים בלבד, אחד המנויים של אשתו של מאורו איקרדי צילם מסך והתמונות הנועזות שלה החלו להתפשט ברשת: "חיים רק פעם אחת, וונדה חוגגת את החיים ואת הגוף שלה"

(גודל טקסט)

יומיים חלפו מאז שסיפרנו לכם על וונדה איקרדי, אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית, שפתחה חשבון אונלי פאנס. הארגנטינאית שבנתה לעצמה קהל עצום באינסטגרם עם למעלה מ-17 מיליון עוקבים אדוקים שנהנים מתמונות ותכנים רותחים, ועכשיו יכולים לשלם ולהפוך למינויים בחשבון שלה בדיבספליי, פלטפורמה ליוצרי תוכן, בדיוק כמו אונליפאנס, שכוללת הרבה עירום.

עמוד האונליפאנס של וונדה נארה דלף לרשת | מסך אינסטגרם

זה היה רק עניין של זמן עד שהחצי השני של מאורו איקרדי, חלוץ גלאטסראיי, תחליט לעשות את זה רשמי ולפתוח חשבון בפלטפורמה למבוגרים בלבד. בקושי 48 שעות חלפו וכבר דלפו חלק מהתכנים שאיקרדי מוכרת למינויים שלה. בגופייה לבנה רטובה, אשת הכדורגלן הצטלמה בתנוחות מיניות על מיטה כדי לגרות את העוקבים שלה, כפי שחשף אחד המנויים שלה שצילם מסך והפיץ את התמונות שרצות ברשת.

וונדה איקרדי | צילום: אינסטגרם
וונדה נארה | אינסטגרם

אם זה לא הספיק, אשתו של החלוץ הארגנטינאי הצטלמה בעירום מלא כשהיא שוכבת על בטנה וחושפת טעימה מאיבריה המוצנעים. "וונדה הבינה שחיים רק פעם אחת והיא חוגגת את החיים ואת הגוף שלה", כתבה עוקבת על גבי הפוסט ששיתפה הסופרסטארית, בו הכריזה על ההצטרפות שלה לדיבספליי, שם גם הבטיחה למעריצים הפקות מושקעות נוספות באופן תדיר.

וונדה נארה
וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי