"לא אמיתית": לפני הודעת הפרישה של סאן מנחם, אשתו שברה את הרשת

בזמן שמגן מכבי חיפה עובר על הנאום שלו ונערך למסיבת העיתונאים בסמי עופר שבמסגרתה הוא יודיע על תליית הנעליים בגל 30 בלבד, עמית העלתה לאינסטגרם תמונה לוהטת שהדהימה גם את העוקבים

(גודל טקסט)

מגן מכבי חיפה, סאן מנחם, יכנס מחר (חמישי) מסיבת עיתונאים באצטדיון סמי עופר, במהלכה יודיע על פרישה מכדורגל. בתחילת העונה עוד הייתה תקווה שהשחקן ישוב לפעילות, אך לבסוף הוא נאלץ לתלות את הנעליים בהמלצת הרופאים. כזכור, הכדורגלן בן ה-30 נפצע בינואר 2023, במהלך ה-0:0 של חיפה מול מכבי בני ריינה. המגן עלה לנגיחה ונקלע להתנגשות ראשים בעקבותיה צנח אל הדשא ואיבד את הכרתו. למנחם נוצרו דימומים מוחיים וכיום נוטל כדורים אנטי אפילפטיים, כפי שסיפר בריאיון לספורט1.

תוך יומיים שניים מעמודי התווך של תקופת הזוהר של מכבי חיפה נפרדמו רשמית מהמועדון, מנחם וכמובן צ'ארון שרי, שהודיע אף הוא שלא יחזור לכרמל. מחר יגיע המגן לסמי עופר ומי שתהיה לצידו היא אשתו עמית פיליפ. אשת הכדורגלן היא כזכור בעלת מותג אופנה מצליח, ובעצמה הצליחה לשבור את הרשת שנייה לפני הרגע המרגש בו בעלה יתלה את הנעליים. עמית שיתפה תמונה באינסטגרם והוכיחה עד כמה היא כבר מוכנה לעונת הרחצה כשהיא נראית מדהים בביקיני.

"לא אמיתית", הייתה הדעה הרווחת בין 63.2 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שהתמוגגו מהיופי שלה ועוד בבגד ים. החצי השני של מנחם שיתפה בסטור שבעלה עובר על הנאום שלו ואצל יועץ התקשורת והבעלים של מכללת ספורט פאנל, רפאל קבסה, שסיפר לספורט1: "סאן שחקן מיוחד, מכבי חיפה היא חלק ממנו וכשישבנו שלושתנו לא באמת עיכלנו שזה סוף המשחק בשבילו. עבורי הוא מסמל יותר מכולם את סיפור ההתאוששות של מכבי חיפה מתקופה שחורה ועד לזכייה באליפויות והשתתפות באלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי