לפני משחק העונה נגד מכבי חיפה: אשתו של ערן זהבי יוצאת לדרך חדשה

play
שי זהבי | אור אוחנה
צפו: הרחקה שנויה במחלוקת, חזיזים ושני שערים בין סכנין למכבי ת"א בדוחא 03:19

לפני שבעלה ינסה להוביל את מכבי תל אביב לניצחון בסמי עופר, שי החליטה להעשיר את הידע שלה והמדור סבור שכל מי שעוקב אחריה הולך להרוויח ובגדול

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח ביום שבת (20:30) אצל מכבי חיפה למשחק העונה, אליו הם יגיעו עם יתרון של חמש נקודות ובידיעה שכל תוצאה פרט להפסד ככל הנראה תסגור את מאבק האליפות. ערן זהבי, כוכב הצהובים, ירצה לכבוש ולהוביל את קבוצתו אל עבר צלחת אליפות אחרי שלוש עונות ירוקות. רגע לפני המאני טיים של החלוץ בן ה-36, החצי השני שלו, אשתו שי זהבי, החליטה לצאת לדרך חדשה בחייה.

בעלת מותג בגדי הספורט RUZE, כיכבה השבוע על סט הצילומים לקראת קולקציית קיץ חדשה ובמקביל החליטה להעשיר את עצמה. מי שמתחזקת אורח חיים בריא כבר קרוב לעשור, התחילה קורס יועצי בריאות של מכון וקסלר כדי ללמוד להתחיל להיות יועצת תזונה. צעד מתבקש, לאחר שעוד מהתקופה בסין, אשת הכדורגלן ניהלה בלוג ובו העלתה תכנים ומתכונים בריאים לטובת הקהל שלה שרצה לסגל את ההרגלים הטובים והנכונים גם לעצמו.

יוצאת לדרך חדשה | מסך אינסטגרם

כידוע, הזהביים פתחו את בית הקפה "שבע" רק לפני מספר שבועות, ככה שאין להם רגע דל. שי, אמא לשלושה, התחילה את הקורס בזום בפעם הראשונה ותהיו בטוחים שהיא תעביר ל-120 אלף העוקבים שלה באינסטגרם מהידע והכלים שתרכוש. בימים אלה המודעות לשמירה על אורח חיים בריא, ספורט ותזונה נכונה גבוהה מתמיד, ככה שתסמכו על זהבי שתדע להעביר לכולנו את "התורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי