תמונה תמימה? אשת הכדורגלן "הלוהטת בליגה" שיתפה תיעוד נועז שחושף המון

play
אשתו של ויקטור לינדלוף | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב 12:56

היא זכתה לכותרות באנגליה כבר לפני שנתיים, אך הפעם שיתפה תמונה עם מחשוף עמוק שהראה שהיא לא לובשת כלום מתחת לחלוק

(גודל טקסט)

אשתו של ויקטור לינדלוף, בלם מנצ'סטר יונייטד כמעט גרמה לעוקבים שלה להתקף לב עם תמונה חושפנית שהעלתה לסטורי שלה בסוף השבוע האחרון. מיה נילסון לינדלוף, הסקנדינבית הלוהטת בת ה-30, גרמה לסערה באינסטגרם בעקבות תמונה תמימה לחלוטין כביכול שהעלתה מחדר האמבטיה שלה ושל כוכב הכדורגל. אשת הכדורגלן צילמה את עצמה מביטה במראה עם רולים בשיער וחלוק שלא השאיר הרבה מקום לדימיון.

לא לבשה חזייה – ובאנגליה השתגעו | מסך אינסטגרם

המחשוף העמוק חשף שהיא עירומה לחלוטין מתחת, מה שגרם לתמונה להפוך ויראלית בין רגע. זה לא חדש למיה להצטלם ללא חזייה, והיא מרבה "להדליק" את העוקבים שלה עם פוסטים סקסיים ואפילו כותרות כמו: "כמה תמונות מהחופשה שלנו במיקונוס, את היתר לא יכולה לשתף ברשתות החברתיות, זה לא ראוי". כבר ב-2022 הלוק שלה גרם לתקשורת האנגלית להכתיר אותה לאשת הכדורגלן "הלוהטת באנגליה".

הרשו לנו לחלוק על כך, כי מבחינתנו, אין יפה יותר בפריימרליג מאשר דנה וושצינה שלנו. החצי השני של מנור סולומון הותירה את האנגלים פעורי פה כשבן הזוג שלה חתם בטוטנהאם בקיץ האחרון וסיחררה אותם עם היופי הישראלי. כידוע, העונה הזאת הייתה מרובת פציעות מבחינה שחקן הנבחרת – וכולנו מקווים לראות אותו חוזר להפציץ בהקדם על כר הדשא, בת הזוג שלו עומדת לצידו כמו סלע איתן ומשתפת מהחיים שלהם בממלכה כמו אתמול, כשהגיעו לאיצטדיון להודות לאוהדים על התמיכה והעידוד שלהם העונה.

דנה על כר הדשא עם מנור | מסך אינסטגרם
עוד באותו נושא: ויקטור לינדלוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי