משפחה: שחקן ריאל מדריד שידך לחברו לקבוצה את אחותה התאומה של אשתו

play
התאומות שכבשו את הליגה | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב 12:56

הגיבור המפתיע של הבלאנקוס הכיר לחברו לחדר ההלבשה את מי שהפכה לאשתו וכיום הרביעייה הזו בלתי נפרדת. ואיך מישל גרציג קשורה?

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר היינו עדים לסיפור המדהים של חוסלו, החלוץ בן ה-34 שהפך לגיבור של ריאל מדריד. הכדורגלן שמושאל מאספניול ולא צפוי להמשיך בקבוצה, הבקיע צמד בחצי הגמר מול באיירן מינכן והעלה את הבלאנקוס במו רגליו לגמר ליגת האלופות, 11 שנה אחרי שעלה מהספסל במדי איינטרכט פרנקפורט מול מכבי תל אביב. מה שהדהים את האוהדים הוא סיפורו האישי, כאשר לפני שנתיים הגיע החלוץ לגמר האלופות כאוהד, והפעם הוא יהיה על הבמה הגדולן מכולם כשחקן מן השורה.

הסיפורים האדירים ממשיכים לצוץ גם בחיים האישיים של חוסלו, שנשוי משנת 2016 למלאני קנייזרס, אחותה התאומה של דפני קנייזרס, שנשואה בדיוק כמו אחותה גם היא לכדורגלן אחר מפורסם וקולגה שלו לחדר ההלבשה, דני קרבחאל. מה כמובן שהופך את חוסלו וקרבחאל לבני משפחה שחולקים יחד חגים, ארוחות משפחתיות וחופשות. לחלוץ הספרדי ולמלאני שלו שני בנים, ליאו ולוקאס – ויש לו ברזומה טייטל שלא הרבה יודעים: שדכן.

כן, החברות של צמד הכדורגלנים הולידה גם את מערכת היחסים בין המגן הימני לדפני, מי שנישאה לקרבחאל בשנה שעברה בזכות חוסלו ששידך לו את אחותה התאומה הזהה של אשתו. חוץ מזה, חוסלו הוא אחד האנשים הכי לואיילים כפי שיעידו חבריו. הוא נאמן "כמו כלב", כך סיפרה דפני בראיון שנתנה בעבר. לראייה, את מלאני, אשתו היפה, הוא קיעקע בענק על רגלו, שיתף באינסטגרם וכתב: "מוקדש לך חיים שלי. אין אותי בלעדייך". אגב, התאומות קנייזרס הן בין הבסטיות של מישל גרציג שלנו במדריד.

עוד באותו נושא: ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי