הנשק הסודי: הכירו את אשתו של גיבור האליפות המפתיע שטרף את הקלפים

play
האישה שמאחורי גיבור המשחק ואולי האליפות | מסך אינסטגרם
צפו: אורטגה עצר את סון עם הצלת העונה, צמד של הולאנד קירב את סיטי לתואר 06:43

הוא הוזעק מהספסל בגלל פציעה וברגע הכי דרמטי שאפשר לדמיין, סיפק את הצלת העונה שקירבה את קבוצתו לאליפות רביעית ברציפות. לירון שרון עורכת לכם היכרות עם סבינה, שתמיד נמצאת שם בשבילו

(גודל טקסט)

במנצ'סטר סיטי עדיין לא נרגעים מהניצחון הקריטי על טוטנהאם, שקירב את החבורה של פפ גווארדיולה אל עבר אליפות רביעית ברציפות ושישית בשבע השנים האחרונות. גיבור המשחק היה ללא ספק השוער המחליף סטפן אורטגה, שעלה מהספסל בדקה ה-69 במקום אדרסון הפצוע, וסיפק מספר הצלות קריטיות, כולל אחת משמעותית במיוחד בדקה ה-85 כשעצר את סון יונג-מין באחד על אחד.

האם ההצלה הזו הבטיחה את האליפות לסיטי? בזמן שבאנגליה מתמוגגים מתצוגת השוערות שלו, כולל המאמן הספרדי שאמר שהוא "אחד השוערים הגדולים באחד על אחד", המדור איתר את הנשק הסודי של הגרמני בן ה-31. אשתו סבינה אורטגה היא זו שעוזרת לו להיכנס ל"זון" ולהתרכז, בדיוק כפי שעשה אתמול בין הקורות. "כל הכבוד מתוק שלי", כתבה אשת הכדורגלן אחרי הניצחון הגדול של סיטי בחסות בעלה.

סבינה צפתה בו מהבית מאחר והיא נמצאת בהריון מתקדם עם הבן השני שלהם, אח ללוסיה בתם הבכורה שנולדה ב-2021. הזוג היפה הכיר אי שם ב-2019, וסבינה שיתפה את העוקבים שלה שהוא "הנפש התאומה שלה". לפני שנה בדיוק הם החליטו להתחתן באירוע מצומצם ומפואר בהמבורג, והנשים הכי קרובות אליה בקבוצה הן מישל, אשתו של דה בריינה, ואנני קילנר, אשתו הנבגדת של קייל ווקר. מחזור אחד בלבד נותר לסיום העונה בפרמייר-יג, והאלופה, שתפסה את המקום הראשון לאחר שהשלימה את משחקה החסר, תוכל להבטיח זכייה נוספת אם תנצח בביתה את ווסטהאם.

עוד באותו נושא: אורטגה, מנצ'סטר סיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי