אחרי שהוטרד על ידי סטוקרית, כוכב הכדורגל מאוהב בסנסציית טיק טוק

play
אורלה מליסה סולטן | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב 12:56

הקשר בן ה-25 היה אחד משלושה שחקנים שנטען כי קיימו יחסי מין עם אורלה מליסה סולטן שכונתה "בובת השטן" - וכעת מסתבר שהוא בתחילתה של מערכת יחסים חדשה ומאוד מסקרנת

(גודל טקסט)

לפני כשנה אנגליה סערה בעקבות כוכבת הרשת אורלה מליסה סולטן, ש"זכתה" לכינוי "בובת השטן" לאחר שהוגדרה כסטוקרית בעקבות הטרדות בלתי פוסקות של כוכבי פריימרליג, ביניהם מייסון מאונט, בן צ'ילוול ובילי גילמור. משפיענית האינסטגרם הפציצה את כוכבי הכדורגל בהודעות ושיחות בלתי פוסקות ואף הגיעה לאיצטדיונים עד שהוגשה נגדה תלונה חריפה. היא טענה ששכבה איתם, ובלאגן שלם נוצר סביב הפרשה של אותה אישה שהפכה לאובססיבית לכוכבי הכדורגל.

מאז עברו הרבה מים בנהר ומסתבר שמאונט התאהב עד מעל הראש. על פי דיווח ב"סאן", בת הזוג החדשה שלו היא פרייה טידי, דוגמנית מקומית בת 21, אותה הכיר הכדורגלן אחרי שנשבה ביופיה ברשתות החברתיות. טידי התפרסמה בזכות הטיק טוק והסרטונים ששיתפה כשהיא מציגה יכולות שירה וריקוד גבוהות, וצברה לעצמה קהל של קרוב למיליון עוקבים.

כיום, היא דוגמנית מבוקשת שמסתובבת בין יעדים אקזוטיים בעולם ומפרסמת בעיקר בגדי ים ומוצרי טיפוח לפנים. היא והכדורגלן האנגלי נמצאים בתחילתה של מערכת יחסים, אז חפשו אותה ביציע מעודדת אותו ואת השדים האדומים בעוד עשרה ימים, אז יונייטד תפגוש את מנצ'סטר סיטי לקרב על תואר הגביע האנגלי.

עוד באותו נושא: מייסון מאונט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי