עיתונאית הספורט הזדעזעה ופרצה בבכי: "את כאן רק בגלל הציצים שלך"

play
דילטה לאוטה | מסך אינסטגרם
ריאיון עם מגן מכבי חיפה לשעבר, סאן מנחם ואשתו עמית, בתכנית "מחוץ לקווים" 22:03

דילטה לאוטה חשפה בריאיון כי ספגה הערות סקסיסטיות בתחלת דרכה כמגישת כדורגל: "בכיתי בלי סוף, אבל זה הוציא את הלביאה שבי"

(גודל טקסט)

מגישת הטלוויזיה דילטה לאוטה, ארוסתו ואם בתו של השוער הגרמני לואיס קאריוס, נפתחה בריאיון על ההתעללות הסקסיסטית שחוותה כעיתונאית ספורט. בת ה-32 שעובדת בערוץ DAZN חשפה שהיא מתמודדת עם שנאה רבה שמופנית כלפיה מתחילת הקריירה שלה. בראיון למגזין ‘F' סיפרה לאוטה: "הדבר הכי נורא שאמרו לי? 'הסיבה היחידה שאת כאן היא רק בגלל הציצים שלך'".

"עמית לעבודה מערוץ אחר סיפר לי איך אנשים מדברים עליי", חשפה אשת הכדורגלן והמשיכה לספר בכנות: "רק התחלתי לעבוד. הייתי בת 20 וזה כאב לי בטירוף, פגע בי מאוד. באותו ערב בבית בכיתי בלי סוף, אבל זה הוציא את הלביאה שבי ולמדתי המון. סיימתי את התואר במשפטים כדי שאף אחד לא יוכל לדבר אליי שוב ככה לעולם, כי אני אתבע אותו".

שוער ניוקאסל הכיר את לאוטה בפריז ב-2022, כעבור שנה הם הביאו לעולם את ביתם אריה ובימים אלה מתכננים את החתונה שלהם. השוער צפוי לעזוב את הפריימרליג הקיץ, מאחר ואשתו לעתיד ביקשה ממנו שיעשה איתה את המעבר לארץ מולדתה, וימצא קבוצה בסרייה A. "אנחנו נגור במילאנו, אז לשחק באזור יהיה אידיאלי עבורנו", סיפרה לאוטה, "אני כל הזמן אומרת לו ששחקנים שמשחקים באיטליה מתאהבים במדינה ונשארים בה לנצח. מקווה שזה יהיה הסיפור גם איתו".

עוד באותו נושא: דילטה לאוטה, כדורגל איטלקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי