Sport1 Banner

בקבוצה מודאגים מיכולתו של השוער: אשתו "חולת סקס שמסיחה את דעתו"

play
איזבל גולארט | מסך אינסטגרם
ריאיון עם מגן מכבי חיפה לשעבר, סאן מנחם ואשתו עמית, בתכנית "מחוץ לקווים" 22:03

היא הצהירה כי הם מקיימים יחסי מין בין ארבע לחמש פעמים בשבוע, אך הבהירה כי "לא משנה מה אלבש ואיך אראה - אחרי הפסד לא יהיה סקס". בתקשורת טוענים: "הוא כבר לא זורק את עצמו על כדורים כמו פעם"

(גודל טקסט)

בפרנקפורט מודאגים לגבי השוער שלהם, קווין טראפ, שאשתו איזבל גולארט "מסיחה את דעתו מכדורגל". על פי דיווח ב"בילד" הגרמני, הזוגיות של הברזילאית בת ה-39 והגרמני בן ה-33 היא נושא שעולה כל יום בחדר ההלבשה של הקבוצה, כאשר מה שמדאיג את ראשי המועדון היא העובדה שדעתו של מי שעומד בין הקורות מוסחת בשל "הדרישות המופרזות" של אשתו.

אחת הדרישות היא לצלם תמונות שלו, אפילו בזמן שהוא נוהג, מה שמגיע במקביל לירידה ביכולת של טראפ כפי שמדווחים בפרנקפורט. "הוא כבר לא זורק את עצמו על כל כדור כדי להדוף מטווח קצר", כך נטען. בנוסף, הפרסומים הרבים על חיי המין של הדוגמנית והכדורגלן הם נושא שמתעסקים בו רבות, ולממונים כנראה שכבר נמאס מזה. בעבר סיפר השוער שהם לא מקיימים יחסי מין אחרי הפסד.

איזבל היפייפיה סיפרה גם היא בראיון עימה בשנה שעברה שהם עושים סקס "ארבע או חמש פעמים בשבוע". הברזילאית בעלת קהל עוקבים של 4 וחצי מיליון עוקבים הוגדרה לא פעם כ"חולת סקס", אך אישרה את הדברים של בן זוגה: "אם יש משחק חשוב וקווין הפסיד, לא משנה כמה אשקיע ומה אלבש ואיך אראה – לא יהיה סקס". השניים התארסו כבר ב-2018 אבל לא נישאו מאז. מוזר? גם אנחנו חושבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי