עם חולצה שקופה: זוגתו של הכדורגלן הישראלי שברה את הרשת‎

העוקבים התמוגגו מהאלבום שהעלתה ארבל הורוביץ ("איזו מושלמת") שחוגגת במיאמי עם בן זוגה את פגרת הקיץ ויום הולדתו ה-24 שחל היום

(גודל טקסט)

אמיר ברקוביץ' חוגג היום (שני) 24 ועושה את זה הכי בסטייל שיש. אחרי שהפועל חדרה הצליחה להישאר בליגת העל, הכדורגלן עלה על מטוס לארץ האפשרויות ביחד עם בת הזוג הלוהטת שלו, ארבל הורוביץ. השניים נופשים במיאמי והיום חוגגים את היום המיוחד שלו בשנה, אך כבר מספר ימים נהנים בחגיגות מטורפות וכל היום במסיבות כמו שבארצות הברית יודעים לעשות הכי טוב.

הורוביץ, ברקוביץ' והתמונה המדוברת | מסך אינסטגרם

אשת הכדורגלן, בעלת למעלה מ-25 אלף עוקבים, שיתפה בגלריית תמונות פוטוגניות, כאשר באחת מהן, כמו רבות וטובות לפניה, בלטה חולצה בטן שחורה שהייתה שקופה למחצה. "איזו מושלמת" הייתה הדעה הרווחת בקרב המגיבים שהתמוגגו מהזוג הצעיר.

כבר חמש שנים וחצי שנים שהם יחד – הוא שחקן התקפה שרק מחכה להתפוצץ והיא סטודנטית למשפטים שייתכן ונראית לכם מוכרת. אשת הכדורגלן הצעירה השתתפה בעבר בתוכנית המצליחה של ערוץ הילדים 'הבנים על הבנות' וכיום מדגמנת ומיוצגת ע"י הסוכן של נועה קירל ואחד הוותיקים בישראל, רוברטו בן שושן.

ארבל הורוביץ, אמיר ברקוביץ' |

כשהיא לא עושה את כל זה, ארבל מקבלת פירגונים מהעוקבים על היופי שלה. "יום הולדת שמח לאהבה הכי גדולה שלי, אוהבת אותך ומאחלת לך את כל הטוב שקיים", כתבה ארבל לחצי השני שלה ושיתפה בתמונות רומנטיות מהחופשה החלומית שלהם. ואם טרם לחצתם על כפתור ה'עוקב' – עכשיו זה הזמן.

עוד באותו נושא: אמיר ברקוביץ', ארבל הורוביץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי