עם חוטיני אדום: זוגתו של כוכב הפועל באר שבע שברה את הרשת

play
נועה בוזגלו | אינסטגרם
מחוץ לקווים, 2.6 21:24

בזמן שאלונה ברקת הודיעה על סיום דרכו של אליניב ברדה ומינתה את רן קוזו'ך, שחקן הקבוצה נופש בתאילנד והתמונות מדברות בעד עצמן

(גודל טקסט)

מפלס החום בתאילנד עולה הודות לאשת כדורגלן אחת. תגידו יפה שלום לנועה בוזגלו, החצי השני של כוכב הפועל באר שבע רותם חטואל. בזמן שבנגב התחוללה בימים האחרונים סערה גדולה לאחר שאלונה ברקת נפרדה מאליניב ברדה ומינתה את רן קוז'וך למאמן החדש של קבוצתה, החלוץ בן ה-26 נופש ומנצל את פגרת הקיץ עד תום אחרי עונה מאתגרת מאוד.

בת הזוג של רותם חטואל | מסך אינסטגרם
שברה את הרשת. בוזגלו | מסך אינסטגרם

חטואל ונועה בוזגלו עושים את קוסמוי ובזכות התיעודים שמעלה אשת הכדורגלן הצעירה לחשבון האינסטגרם שלה, ניתן לראות שביקיני בצבע הנכון – יש. נועה, מצויידת בחוטיני קטנטן ואדום, גרמה לכל הלסתות על האי להישמט ועל הדרך הוכיחה פעם נוספת כמה אין לקרוא תיגר על הישראליות. חוץ מזה, הם חיים את "החיים הטובים" כפי שכתבה והציגה חופשה חלומית של בטן גב, אלכוהול, אוכל טוב והרבה פוט מסאז'.

רותם חטואל, נועה בוזגלו | מסך אינסטגרם

העונה סיפרה נועה למדור שההצלחה של רותם מול השער קשורה גם לתבשילים שהיא מכינה לו ועוזרים להביא את הברכה מול השער. חטואל וזוגתו מכירים מחצור הגלילית, מאז שנועה הייתה בת 16 והיא העידה שהוא נשאר אותו בן אדם, עם הלב הכי ענק שהיא הכירה.

עוד סיפרה למדור כי "המשפחה של רותם היא החיים שלו ואבא שלו הוא דמות להערצה עבורו. הוא עשה הכל כדי שהבן שלו יצליח ולרותם מאוד חשוב להוכיח לו שהדרך הארוכה היתה שווה את זה. הסיפוק שלו הוא שאבא שלו יהיה גאה בו".

רותם חטואל | מסך אינסטגרם
נועה בוזגלו עם רותם חטואל | אינסטגרם
עוד באותו נושא: רותם חטואל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי