אחרי התקופה הסוערת: אלונה ברקת קיבלה בשורת ענק

play
אלונה ברקת | לירון מולדובן
מחוץ לקווים, 2.6 21:24

אחרי שפיטרה את אליניב ברדה ומינתה במקומו את רן קוז'וך, בעלת הבית של הפועל באר שבע זכתה לרגע של נחת בחייה האישיים

(גודל טקסט)

לפני כחודש חיתנה אלונה ברקת את בנה גיא ברקת באירוע מרהיב במלון הדיוויד אינטרקונטיננטל. מאז, הספיקה הבעלים של הפועל באר שבע להפסיד גביע למכבי פ"ת, להיפרד מהמאמן שלה אליניב ברדה ולהחתים במקומו את מי שניצח אותה בגמר, רן קוז'וך. כעת, הגיעה בשורה משמחת עבורה.

בן נוסף שלה, תומר ברקת, התארס לבחירת לבו עדי גמליאל וגרם לאמא להתמוגג מרוב אושר. ברקת שיתפה את הרגע הרומנטי בפני אלפי העוקבים שלה באינסטגרם וכתבה: "היא אמרה לו כן" על גבי סדרת תמונות של בנה וכלתה לעתיד מהרגע בו כרע ברך והציע לה להינשא לו במסגרת חופשה פוטוגנית בפריז. הבעלים של האדומים מהדרום קיבלה אינספור פירגונים מהעוקבים שלה, ביניהם שחקנים שלה מהעבר ומההווה.

אחרי שעשינו לכם היכרות עם מאי, אשתו של גיא, תשמחו לגלות שעדי, ארוסתו הטרייה של תומר, היא מדריכת פילאטיס. חוץ מזה היא אוהבת לטייל במדינות שונות ואתמול (שלישי) היא מעידה שחוותה את היום "הכי מרגש בעולם".

הבן של אלונה סידר לחצי השני שלו שיט רומנטי למרגלות מגדל האייפל, אז שלף טבעת באחד המקומות הכי יפים שקיימים על הפלאנטה. אחרי החתונה של גיא אליה הגיע המון רב שנהנה מאירוע טיפ טופ שכלל הופעה של ליאור נרקיס, מעניין מה מתכננת אמא עבור תומר ועדי. שיהיה במזל.

עוד באותו נושא: אלונה ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי