קיליאן אמבפה בזוגיות עם גרושתו של שחקן נבחרת הולנד לשעבר?

play
רוז ברטהאם | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 2.6 21:24

ב"סאן" טוענים שכוכב ריאל מדריד יוצא עם רוז ברטהאם, שהייתה נשואה לגרגורי ואן דר ויל ובעבר דווח כי יצאה עם לאונרדו דיקפריו

(גודל טקסט)

רוז ברטהאם חזרה לכותרות בעקבות המעבר של קיליאן אמבפה לריאל מדריד. במשך למעלה משנה רצות שמועות על מערכת יחסים רומנטית בינה לבין הצרפתי, אז האם הם הפכו לרשמיים?

ב"סאן" בטוחים שכן. שמה של הדוגמנית הבלגית בת ה-29 נקשר לכוכב כבר בחורף 2023, אולם לאחר מכן דווח בתקשורת העולמית כי היא בכלל יוצאת עם השחקן המפורסם, לאונרדו דיקפריו.

התמונה המדוברת | (אינסטגרם pretty little things)

עוד לפני כן, היא הייתה נשואה לכדורגלן העבר גרגורי ואן דר ויל, ממנו הספיקה להתגרש ועכשיו אחרי המעבר של אמבפה לספרד, נראה ששוב משהו מתבשל בין השניים, כך טוענים בסאן. רוז היממה את 1.1 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם כשהצטלמה בביקיני לוהט למותג "pretty little things" ושרפה את הרשתות החברתיות. היא מבוגרת מאמבפה בארבע שנים, וכל מה שמדורי הרכילות חולמים עליו היא תמונה משותפת שסוף סוף תוכל לאשר את הקשר ביניהם.

כזכור, אשתקד כתבה רוז פוסט חריף בו התייחסה להאשמות שהופנו כלפיה על כך שניסתה להביא ילד מכוכב נבחרת צרפת, במטרה "להבטיח את עתידה הכלכלי". רגע אחרי שצרפת הפסידה לארגנטינה בגמר המונדיאל, דווח שהשניים נמצאים במערכת יחסים 'סודית' ושהיא הגיעה לעודד את אמבפה באיצטדיון לוסייל. לצד זה, בלוגר העונה לשם "אקוובייב", הפיץ שמועה שרוז ניסתה "לפתות" את אמבפה כדי להביא איתו ילד, דבר שלא היה ולא נברא. מי שהכירה ביניהם היא ג'סיקה איידי, אשתו של מרקו וראטי.

אז האם הם בזוגיות? ימים יגידו.

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי