הספורטאית היממה את העוקבים עם תמונה חושפנית, וענתה: לא עשיתי סיליקון

היא "הוכתרה" בעבר ל"שחקנית הכדורעף הסקסית בעולם", התמונות שהיא מעלה לאינסטגרם משאירות את העוקבים פעורי פה ונמאס לה כבר להשיב לשאלה בנוגע לגודל החזה שלה: "אני מאה אחוז טבעית!"

(גודל טקסט)

קיילה סימונס, ש"הוכתרה" בעבר ל"שחקנית הכדורעף הסקסית בעולם", גרמה למיליון העוקבים שלה באינסטגרם לשמוט לסתות אחרי הפוסט האחרון ששיתפה. האמריקאית בת ה-28 העלתה תמונה בבגד ים ורוד חושפני כשהיא משתזפת וחשפה "ציצי צד" בפני העוקבים הנלהבים שביקשו ממנה "תמונות כאלה כל יום בבקשה, הלוואי וזה היה הנוף שלי מהחלון בבית".

קיילה ממש לא חדשה בלהפנט את העוקבים שלה שהולכים ועולים משנה לשנה, אבל נמאס לה מעוקבים ששואלים אותה האם החזה שלה טבעי. לאחרונה, התייחסה בערוץ היוטיוב שלה לשאלה שנשאלת כל הזמן: "יש לי אפס סיליקון בשדיים, אני מאה אחוז טבעית. נמאס לי כבר לענות על השאלה הזאת", הבהירה שחקנית הכדורעף לשעבר.

"מצחיק אותי להשיב לשאלה הזו כי בחטיבת הביניים כל הזמן חלמתי שיהיו לי שדיים קטנים יותר. רציתי חזה קטן כי זה היה הופך את החיים שלי להרבה יותר קלים, במיוחד לשחקנית כדורעף, אבל כמובן שלא הגשמתי את המשאלה הזאת", הוסיפה האמריקאית וסיפרה שזה אפילו הגביל אותה בתור ספורטאית: "את לא יכולה לקפוץ הכי גבוה או לרוץ הכי מהר, הכל קשה הרבה יותר".

אחרי שסיימה את לימודי התיכון, התחילה לדגמן ומשם הפכה לכוכבת רשת.

עוד באותו נושא: כדורעף, קיילה סימונס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי