אחרי הפצצה שבעלה הטיל: אשתו של כוכב העל בשמלה שקופה וללא חזייה ‎

מישל שברה את שיאי הלייקים והתגובות שלה עם תיעוד נועז שגרר לא מעט תגובות: "השמלה הזו צריכה להגיע עם משאף. אלוהים ישמור"

(גודל טקסט)

העוקבים של מישל דה בריינה, אשתו של קווין, התמוגגו בסוף השבוע האחרון לאחר שתמונות שלה ללא חזייה שטפו את הרשתות החברתיות. מישל, שנשואה לכוכב הבלגי של מנצ'סטר סיטי מ-2017, מחיזקה ביותר מ-600 אלף עוקבים באינסטגרם והפוסט האחרון שלה, בו לבשה שמלה שחורה שקופה ללא חזייה, שבר את כל שיאי הלייקים והתגובות שקיבלה אי פעם.

מישל דה בריינה והשמלה השקופה ששברה את הרשת | מסך אינסטגרם

אשת הכדורגלן בת ה-30 שיתפה גם סרטון שלה עם השמלה המדוברת שחושפת לחלוטין את הפטמות, ולא משאירה הרבה מקום לדימיון. "לקווין יש חיים מושלמים, אה?", תהתה אחת העוקבות. עוקב אחר הוסיף: "השמלה הזאת צריכה להגיע עם משאף! אלוהים ישמור". עוקב אחר שכתב בערבית חשב אחרת: "חשפת יותר מידי, הכבוד של בעלך נעלם".

לאחרונה התייחס בעלה לעתידו: "מבחינת מישל, הרפתקאה אקזוטית זה בסדר גמור. אלו שיחות שאנחנו מקיימים עכשיו יותר מתמיד כמשפחה. יש לי עוד שנה אחת בחוזה אז צריך לחשוב טוב".

כאשר נשאל באופן ישיר על מעבר לערב הסעודית, כמו כוכבים רבים שהתפתו לכסף הגדול, אמר: "בגיל שלי אתה צריך להיות פתוח להכל. מדובר בסכומי כסף אדירים ואני מתקרב לוף הקריירה, שזה הזמן לחשוב על דברים כאלה. אם אשחק שם אפילו שנתיים, ארוויח סכומים כמו שלא הרווחתי ב-15 שנות כדורגל. סכומים שאפילו לא השגתי עדיין. בכל מקרה, כרגע אני לא צריך לחשוב על זה".

עוד באותו נושא: קווין דה בריינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי