"שכחה" ללבוש חזייה: הכדורגלנית הוצפה בתגובות אחרי התמונה ה"תמימה"

play
אלישיה להמן | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 2.6 21:24

אלישיה להמן ממשיכה לדבוק בסגנון הלבוש שלה והעוקבים לא נשארים אדישים: "בטוח שכולם מסתכלים לך על השיער". והייתה גם מי שיצאה להגנתה: "מי קבע שאישה צריכה ללבוש משהו מתחת לחולצה?"

(גודל טקסט)

הכדורגלנית הלוהטת בעולם, אלישיה להמן, היא ללא ספק גם המפורסמת ביותר, כאשר היא מתחזקת קרוב ל-17 מיליון עוקבים. לפני כשלושה חודשים הודיעה השוויצרית קבל עם ואינסטגרם שהיא חזרה לאקס שגרם לה לעשות את המעבר מנשים לגברים, קשר אסטון וילה, דוגלאס לואיז. העובדה שהיא תפוסה, ממש לא מפריעה לה לוותר על חזיות בשגרת היום יום שלה והפוסט האחרון שהעלתה מוכיח זאת היטב.

בעת שהיא נופשת בחופשת בטן גב במיאמי פלורידה, ומנצלת כל רגע בפגרת הקיץ – להמן העלתה תמונה בגופיה לבנה, ללא חזייה. החלוצה הבלונדה בסך הכל רצתה לפרגן לאחותה שונה להמן, מעצבת השיער שהייתה אחראית על התספורת המרעננת שלה, אבל העוקבים מיהרו להציף את הפוסט בתגובות מתריסות בנוגע לפריט הלבוש עליו העדיפה לוותר: "היה לך קר?", "בטוח שכולם מסתכלים על השיער".

אחרים הוסיפו גיפים מצחיקים של רונאלדו המום מהמראה שלה ללא חזייה, שלל סטיקרים של פטמות בכל צבעי הקשת ואיך לא – של חזיות מכל הסוגים: "למקרה ששכחת", הוסיפו העוקבים.

את להמן זה לא מרגש, היא ממשיכה ללבוש חולצות ללא חזייה ונראית מדהים. "מי קבע שאישה צריכה ללבוש משהו מתחת לחולצה? מדובר במוסכמה חברתית עתיקה, טוב שלא צירפתם כאן תמונה של מחוך", כתבה עוקבת אחרת שזכתה לאלפי לייקים על התגובה שלה.

ולמרות זאת, הרוב תקועים בעבר ואינם ליברלים. טוב שאלישיה כן.

עוד באותו נושא: אלישיה להמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי