גם ערן זהבי בחוץ: הרשימה המפתיעה של בעלי מכבי ת"א מיטש גולדהאר

play
מיטש גולדהאר | מאור אלקסלסי
ערן זהבי, הבעלים מיטש גולדהאר ושחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים 00:31

אחרי שראה מקרוב את צלחת האליפות שבה לקריית שלום, המדור יצא לבדוק אחרי מי עוקב הקנדי בחשבון האינסטגרם והתשובות מסקרנות

(גודל טקסט)

הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, סיים עונה מורטת עצבים ומאתגרת במיוחד עם חיוך מתוק ותואר חשוב. השנה יותר מתמיד, היה לו חשוב להיות נוכח לאור המצב הקשה בישראל, והשחקנים שלו הודו לו עם הצלחת הכי יקרה במדינה. בזמן שהוא מחפש מאמן חדש שיחליף את רובי קין, החלטנו לצלול אל תוך חשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים כמעט 8,000 אנשים.

עמוד האינסטגרם של מיטש גולדהאר | מסך אינסטגרם

גולדהאר כידוע, נחשב לאחד מעשירי העולם והונו מוערך בכ-3.2 מיליארד דולרים. על פי כלי התקשורת בקנדה, הבעלים הצהוב מדורג במקום ה-25 בעשירי המדינה, ועל פי מגזין "פורבס" הוא נכלל ברשימת אלף האנשים העשירים בעולם ועל כן הוא בוחר להקיף את עצמו במעגל חברים מצומצם במיוחד – גם ברשתות החברתיות. הקנדי, שהעלה בסך הכל שמונה פוסטים ולא פעיל מאוד ברשת החברתית, עוקב בסך הכל אחרי 61 אנשים באינסטגרם, ביניהם כמובן החשבון הרשמי של מכבי תל אביב וחברו הטוב וטניסאי העבר הישראלי, אנדי רם.

גם טניסאי העבר יוני ארליך, בן זוגו למגרש של רם, נמצא שם וכמובן גם ג'ורדי קרויף ששימש בעבר כמנהל המקצועי של מכבי תל אביב ושינה את פני המועדון. גולדהאר עוקב גם אחרי אחד ממייסדי אינסטגרם, המתכנת והיזם האמריקאי, קווין סיסטרום וכן אחרי השחקן ההוליוודי, מארק וולברג. ומה לגבי כדורגלנים? אף לא אחד נכלל ברשימת הנעקבים האקסקלוסיבית. גולדהאר אפילו לא עוקב אחרי הכוכב הכי גדול שלו, ערן זהבי, אבל מלך השערים וכל חבריו דווקא עוקבים אחרי הבעלים באדיקות. בכל זאת, בעל הבית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי