אחרי הגירושים והתרגיל המכוער: הכדורגלן המוכר בזוגיות עם כוכבת מפורסמת

play
החדשה של חכימי | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 25.6.2024 09:07

פחות משנה וחצי לאחר שהואשם באונס של צעירה בת 23 ובמקביל נפרד מאשתו, אשרף חכימי ככל הנראה יצא לדרך חדשה בחייו האישיים

(גודל טקסט)

לפני כשנה וארבעה חודשים הואשם אשרף חכימי באונס של צעירה בת 23 בצרפת, כשמיד לאחר מכן חשפה היבה אבוק שהשניים נפרדו והם מתגרשים, החלטה שהתקבלה עוד לפני המקרה שביזה אותה ואת ילדיהם. אחרי שגילתה שההון העצום שהרוויח בעלה לשעבר רשום על שם אמא שלו ואחרי כל התלאות שעברה, סיפרה לא מעט על חייה האישיים והמיניים, אך בשלב זה שמה של השחקנית לא נקשר עם גבר אחר. בניגוד אליה, שמו של כוכב פריז סן ז'רמן דווקא כן. 

אחד היעדים האהובים על שחקני כדורגל מפורסמים הוא איביזה, לשם מגיעים סלבריטאים רבים מכל העולם. בן ה-25 נתפס בעדשות צלמי הפפראצי כשהוא צמוד לבלונדה מאד מוכרת ובאופן לא מפתיע בכלל, גם היא ספרדייה. לולה אינדיגו היא זמרת ורקדנית מפורסמת שמבלה עם חכימי באי הספרדי והם נראים קרובים במיוחד. 

השניים מבלים יחד עם חבורה של צעירים אבל הכירו עוד לפני החופשה הקיצית, מה שמעיד על קשר שנרקם ביניהם. על פי "מונדו דיפורטיבו", לולה, שאחריה עוקבים כשניים וחצי מיליון איש, הכירה את חכימי במהלך סיבוב הופעות שלה לפני כחודשיים, כשהגיעה לפריז, ומאז יצאו כבר למספר דייטים עד שהחליטו לבלות יחד באיביזה. האם תקבל את הטייטל אשת כדורגל באופן רשמי? מבטיחים לעדכן. 

אשרף חכימי עם גרושתו היבה אבוק
אשרף חכימי עם גרושתו היבה אבוק | אתר רשמי, פ.ס.ז'
עוד באותו נושא: אשרף חכימי, היבה אבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי