מגישת הספורט נרצחה באכזריות, מעריציה טוענים: הרוצח מוכר לכולם

פאולה סאסלסדו, אחות של כדורגלן ובת זוגו לשעבר של שוער, נורתה מספר פעמים בכביש במקסיקו לעיני בנה. ברשתות החברתיות חושפים ומעלים ספקולציות חולניות, המשטרה חוקרת

(גודל טקסט)

מי רצח את פאולה סאלסדו? מותה הטראגי של מגישת הטלוויזיה מעורר סערה במקסיקו בשבוע האחרון, כשברשתות החברתיות מופצות לא מעט שמועות. סאלסדו הייתה בעבר גם מגישה של תוכנית ספורט והיא גם אחותו של כדורגלן קרוס אזול, קרלוס סאסלדו, לשעבר שחקן נבחרת מקסיקו. בנוסף, גם האבא של בנה הקטן הוא כדורגלן, השוער האורוגוואי ניקולס ויקוניס.

פאולה סאלסדו
| אתר רשמי, טוויטר, paO_salcedo

היא נרצחה ב-29 ביוני בצורה אכזרית על ידי גבר שנשא כלי נשק, וירה בה מספר פעמים לעיני בנה בן ה-4 ששהה עמה. היא בילתה עם בנה בקרקס,קיבלה שיחת טלפון, נעצרה בצד הדרך, רכב נעצר לידה והחל לירות בה.

מאחר שהיא פונתה לבית חולים על ידי חברים שלה, יש קושי להשיג ראיות, אבל בתקשורת המקסיקנית וברשתות החברתיות תוהם לגבי נסיבות האירוע. נראה שאין מדובר בניסיון לשוד מזוין, על רקע הברוטליות שבה בוצע הרצח.

קרלוס סאלסדו, קרוז אסול
שמועות על מתיחות במשפחה. סאלסדו | אימג'בנק GettyImages

מעריציה טוענים שבשנים האחרונות פאולה הייתה במתיחות גדולה עם אביה ועם אחיה. אח שלה בעבר האשים בריאיון את המשפחה בכך שפגעה לו בקריירה, והוא אף זעם על העובדה שאחותו נכנסה להיריון מניקולס ויקוניס.

עוד נטען כי הייתה בריב חריף עם עמית לעבודה, שהיה מאוהב בה בצורה אובססיבית והיא דחתה אותו, ובאותו הערב של הרצח העלה תמונה שלו חוגג עם בקבוק בירה והכיתוב "לחיים". הטענה שמדובר ברצח מתוכנן היא בגלל שלרכב שממנה ירו עליה לא היו לוחיות רישוי.

עוד באותו נושא: טראש טוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי