הווידוי החושפני של אסי בוזגלו

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור גפן

במקביל לעימות החדש ב"הישרדות VIP" עם סמיון לאחר ערבוב השבטים, כדורגלן העבר שלא רק אשתו החליטה לעשות שינוי משמעותי

(גודל טקסט)

מחוץ למסך, אסי בוזגלו, כדורגלן העבר ואחיו הגדול של שחקנה של הפועל תל אביב, מאור בוזגלו, כבר מזמן הפך לכוכב בפני עצמו. כשהוא לא מככב בין שלוש לארבע פעמים בשבוע על המסך כאחת הדמויות הבולטות ב"הישרדות VIP", בוזגלו דואג גם לייצר עניין בלי סוף ברשתות החברתיות.

בשבוע שעבר הוא ואשתו עדי חשפו את המייקאובר שעשתה אחרי ניתוח שאיבת שומן בזרועות, סנטר, בטן והרמת חזה, ואמש (שני) החליט השורד לשתף את אלפי העוקבים גם הוא בפרט חושפני על חייו. אסי סיפר שהחיוך המפורסם שלו היה זקוק לעזרה חיצונית, מסתבר.

"לפני הישרדות לא הייתי מרוצה מאיך שהשיניים שלי נראות. זה הדבר היחיד שהפריע לי, הייתי מדוכא כי מצד אחד לא רציתי לעשות טעות, ומצד שני הרגשתי שאני חייב לעשות את הצעד הזה כי אומרים שחיוך זה הכל!", סיפר בוזגלו לעוקביו והזכיר כי על כך דיבר לראשונה באחד הפרקים.

אלינה לוי, אסי בוזגלו
אלינה לוי, אסי בוזגלו | אור דנון, הישרדות VIP

בוזגלו, שהמליץ על הרופא שאחראי על שיניו המבריקות, ציין כי הדבר הפך אותו לאדם מאושר והוסיף: "אם אני יכול לעזור לעוד נפש בישראל שסובל מאותה בעיה שלי – אז הרווח כולו שלי ושל אותה נפש. פה חדש זה חלום, כולם שואלים אותי 'איפה עשיתי את השיניים האלו'", סיכם בוזגלו.

למרות האקט השיווקי, אהבנו את הווידוי החושפני של השורד שלא התבייש לספר על בעיה שחווה בעצמו והחליט להתמודד איתה. בזמן שהוא וסמיון מתכתשים על האי, אותנו במדור בעיקר מעניין איך הוא הגיב כשהבין שאחיו הגדול אוהד, וגיסתו לשעבר פאני, עומדים לככב בעונה הבאה של הישרדות VIP יחד על המסך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי