הלם: פאני ואוהד בוזגלו צפויים לככב ביחד בהישרדות

אלמג ופאני בוזגלו
אוהד ופאני בוזגלו | באדיבות YES, הבוזגלוס 4

על פי פרסום של רן בוקר, השניים כבר חתמו על חוזה שיטיס אותם לשרוד יחד על האי בחודש אוגוסט הקרוב. ברשת סירבו להגיב. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהמשפחה הכי לוהטת במדינה

(גודל טקסט)

שפשפו את העיניים, כי הבשורה הבאה עומדת להפיל אתכם מהרגליים. לראשונה בישראל: זוג גרוש באותה עונה בהישרדות. אכן כן. בזמן שאסי בוזגלו כובש את עונת ה-VIP הנוכחית, אחיו הגדול, אוהד, שכבר מספר שנים נחשב לרווק הולל ומבוקש, יככב בעונה הבאה של הריאליטי של רשת "הישרדות VIP" לצד גרושתו, פאני בוזגלו – כך על פי פרסום של הכתב רן בוקר. לפי הדיווח, השניים כבר חתמו על חוזה שיטיס אותם לשרוד יחד על האי בחודש אוגוסט הקרוב. בהנחה שהכל ילך כמתוכנן בהתאם למגבלות הקורונה.

ארבעת ילדיהם של הזוג צפויים להישאר אצל הסבא והסבתא ולהתגעגע גם לאמא וגם לאבא במשך כחודשיים. יריב נתי המייצג את אסי ואוהד בוזגלו מסר: "לא נגיב כרגע על פרויקטים עתידיים. כשיהיה מה להודיע, נודיע. תפנו לרשת". מרשת נמסר בתגובה: "לא נגיב". רק אתמול פרסם אוהד בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מחוף הים עם פאני ועם אלכסה דריה, הידידה הקרובה איתה התעקש כי הוא אינו נמצא בזוגיות וכתב: "כשידידה מסתדרת עם הגרושה". כנראה שהשניים כבר מתחילים לתרגל בילוי משותף של הרבה שעות ביחד בחוף הים עם בגדי ים ודיבורים על אסטרטגיות.

מה שאותנו מעניין בעיקר, זה איך הם ישרדו באותו שבט? או שאולי בכלל יהיו בשבטים נפרדים וייפגשו רק באיחוד? מה שבטוח: הליהוק הזה גאוני, ונראה שמשפחת בוזגלו לא הולכת לעזוב אותנו בשום צורה בקרוב. נזכיר גם כי העונה החמישית של הריאליטי המשפחתית המצליחה "הבוזגלוס""החלה להצטלם לפני מספר ימים, ככה שתרשמו לכם: בוזגלו כל היום, בכל הערוצים. אנחנו כבר מפנטזים על מאור ומירן בוזגלו חולקים את המסך בתכנית ריאליטי בעתיד.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

פרסום ראשון: לראשונה בישראל – זוג גרוש באותה עונה בהישרדות _____________________________________ אוהד ופאני בוזגלו, בני זוג לשעבר שהתגרשו ונחשפו לתודעה בתוכנית הריאליטי "הבוזגלוס" של יס, צפויים לככב בעונה הבאה של הישרדות. . . אוהד, אחיו של משתתף העונה הנוכחית, אסי בוזגלו, ואחיו של הכדורגלן מאור בוזגלו, חתם כבר על החוזה, וכך גם אשתו לשעבר, פאני. . . לשניים יש 4 ילדים, ואם הכל יילך כמתוכנן, והעונה הבאה אכן תצא לדרך באוגוסט למרות מגבלות הקורונה – ילדיהם צפויים להישאר לחודשיים אצל הסבא והסבתא שלהם. . . יריב נתי המייצג את אוהד בוזגלו מסר: "לא נגיב כרגע על פרוייקטים עתידיים. כשיהיה מה להודיע – נודיע. תפנו לרשת". מרשת נמסר בתגובה: "לא נגיב". . את תגובתה של פאני בוזגלו לא ניתן היה להשיג.

A post shared by Ran Boker | רן בוקר (@ranboker) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

גרושתי היפה ! את יכולה לעשות רעש,לנסות לקטול,להכפיש ולפזר הצהרות כמה שאת רוצה. אני תמיד אוהב אותך מאוד ואדאג לך לנצח,כל עוד אחיה! יש לך לב זהב ואני יודע בדיוק מה את חושבת עליי ומי אני באמת בשבילך. הפה שלך אף פעם לא הצטיין בלהגיד את מה שאת באמת מרגישה ותמיד אמרת דברים שרחוקים שנות אור ממה שאת מתכוונת וממי שאת ולכן אני לא לוקח יותר מידי ללב ובטח שלא שומר לך טינה. אני בחור אמוציונלי אבל כשזה קשור אלייך אני בסוף נרגע. יש לי אלייך רק אהבה והערכה בלב,לא אהבה של להתחתן מחדש אבל אהבת נפש,את הכי יקרה לליבי וכך זה ישאר!

A post shared by אוהד בוזגלו • Ohad Buzaglo (@ohad_buzaglo_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי