הזוג המלכותי נפרד? דייויד ו-ויקטוריה בקהאם מגיבים

הבעלים של אינטר מיאמי נמצא בארה"ב ואילו משפחתו נשארה באנגליה, אבל כמה אמת יש בפרסומים על משבר ביחסים?

(גודל טקסט)

דייויד בקהאם, שגם ב-2020, כשבע שנים אחרי הפרישה מכדורגל, נחשב לאגדה באנגליה ולסמל סקס ברחבי העולם, שוב מככב באתרי הרכילות בעקבות שמועות על פרידה מאשתו, ויקטוריה בקהאם – אבל כמה אמת יש בפרסומים?

כידוע, בקהאם עסוק בימים אלה עד הגג בפרויקט החדש שלו – בעלים של קבוצת אינטר מיאמי, וזו הסיבה מדוע החליט "להיפרד" מאשתו ויקטוריה. היום (שלישי) נטען כי הסיבה לכותרות הן שבקהאם נאלץ לשנות את כתובתו לארצות הברית בתור בעל המניות הגדול של המועדון ולכן עזב את אנגליה ועבר להתגורר במיאמי.

כפי שסיפרנו לכם בעבר, בקהאם רכש שם את הדירה היקרה בעולם בשווי 40 מיליון יורו ואליה משפחת בקהאם הייתה אמורה לעבור יחד, אך בעקבות הקריירה של ויקטוריה והלימודים של הילדים הצעירים יותר, המשפחה הפרידה כוחות ובאנגליה החלו לצוץ שמועות בלי סוף כי חיי הנישואין של הזוג המלכותי נקלעו למשבר גדול.

התכנון הוא ש"הפרידה "הזו תימשך עד שילדיהם קרוז ורומיאו יסיימו את בית הספר, ולאחר מכן, הזמרת לשעבר שכיכבה עם ה"ספייס גירלז" אמורה לעבור למיאמי עם הילדים ולהצטרף בעלה. המרחק הזה בין השניים התפרש על ידי התקשורת כפרידה ויצר שמועות על משבר לכאורה בין בני הזוג, שהתפשטו כמו אש בשדה קוצים. הצהובונים ומהדורות החדשות חגגו על הידיעה כי "דייויד וויקטוריה בקהאם נפרדים". אז אמנם בני הזוג בקהאם חיים בנפרד כרגע, אך דרך הרשתות החברתיות הם דאגו להשתיק את כל השמועות.


כדורגלן העבר העלה סרטון בו הוא לימד את מיליוני עוקביו טיפים לאיך אפשר לבנות שידה ביתית לגמרי בכוחות עצמך ואפשר לראות תוך כדי כיצד ביקש מאשתו, מעצבת האופנה הדגולה, עצות עיצוביות, וכך הסמל לשעבר של מנצ'סטר יונייטד הכחיש את הרכילות.

בנוסף, אתמול (שני) חגגו בעולם את יום האב הבינלאומי ואז גם ויקטוריה עשתה שימוש ברשתות החברתיות והעלתה ברכה נחמדה ליום האב המוקדשת לבעלה. בתמונה ניתן לראות את כל המשפחה יחד, לצד הברכה שצירפה: "יום האב שמח. אנחנו אוהבים אותך מאוד, שולחים לך הרבה נשיקות". בכך גם מיסס בקהאם השתיקה את כל השמועות על משבר או פרידה והצלחנו לראות כיצד משפחת בקהאם ממשיכה להיות מאוחדת כתמיד, אז נא לא לנפץ לנו את הבועה המושלמת של משפחת האצולה של הכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי