צפו: ליטל סמדג'ה וישראל אוגלבו פותחים הכל על שבט קפרה

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו, אורין ג'ולי
ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו, אורין ג'ולי | אור גפן

הקומיקאית טל לוי והשחקן ברק אקיש חיקו בדיוק מלחיץ את צמד השורדים והסרטון שבר את הרשת. לירון שרון עם הפרטים והתגובה

(גודל טקסט)

זאת איננה הפעם הראשונה שאנחנו מציגים בפניכם חיקוי של אחד מכוכבי העונה הכל כך מדוברת של "הישרדות VIP", אבל כזה עוד לא ראיתם. הקומיקאית האהובה על המדור, טל לוי, שאחראית לחיקוי המוצלח של קורל סימנוביץ', עשתה זאת שוב.

הפעם, לוי גייסה את השחקן ברק אקריש לצידה ויחד הם חיקו בדיוק מוחלט את צמד החברים השורדים ליטל סמדג'ה וישראל אוגלבו, בצורה כל כך אמינה שלרגע התבלבלנו מי מהם זה המקור. השניים שיתפו את הווידאו רגע לפני הפרק ששודר אתמול, והסרטון כבר נהיה ויראלי.


השניים התמקדו בכך שגם סמדג'ה וגם אוגלבו, עברו "התעללות" מצד שבט קפרה, ופתחו את כל התחושות שלהם בנושא. "זה שבט המתעללים צריך לקרוא להם שבט האליטות. עברתי שם נשמה, התעללות של אנשים בשלות. זה לא סתם לעבור התעללות, זה לעבור התעללות של אנשים בשלות, ולמה? כי אנחנו מהפריפריה", אמרו השניים בחיקוי שכמובן לקח את הסיטואציה והקצין אותה הרבה מעבר למה שהייתה. החיקוי הקורע זכה לאלפי תגובות, ביניהן גם זוכה האח הגדול והאקסית המיתולוגית של ראובן עובד, הגיבו ואהבו.


ליטל וישראל שיתפו וידאו שלהם צופים בפרק יחד וכך גם בחיקוי "אנחנו גדלנו בפריפריות ואתם אלופים דרך אגב", אמרה ליטל לעוקבים. ישראל הוסיף: "ועכשיו אנחנו בצפון תל אביב" והבהיר שהסטטוס השתנה בחייהם של השניים. אין דברים יותר ספורטיבי מלקחת בכיף את העובדה שאתה מפורסם ומככב בתוכנית פריים טיים ופשוט לצחוק על הכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי