"אחי מה עשית?": התגובות ברשת על האפרו המשוגע של רונאלדו

חואן קוודראדו, כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

CR7 פרסם תמונה משותפת עם קוואדראדו והימם את 227 מיליון עוקביו עם הלוק החדש. חברו הוותיק לוקאס ואסקס פחות התחבר, אך זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס ופאולו דיבאלה פרגנו לו ובענק

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס תתארח הערב (שלישי) אצל גנואה במסגרת המחזור ה-29 של הליגה האיטלקית, אז כולכם תוכלו לחזות בלוק החדש ומעורר המחלוקת בו התחדש הכוכב הכי גדול של הגברת הזקנה, כריסטיאנו רונאלדו. אמש שיתף הפורטוגלי תמונת סלפי שלו ושל חברו לקבוצה הקולומביאני, חואן קוואדראדו, מחדר ההלבשה ושאל את מיליוני עוקביו שאלה פשוטה: "מה אתם חושבים על הלוק החדש שלי כמו של אחי?" בתור מלך האינסטגרם העולמי, כשיש לו 227 מיליון עוקבים, המספר הגדול בעולם, אתם יכולים לתאר לעצמכם את התגובות על התמונה הזאת.

כמעט 100 אלף תגובות, מספר חסר תקדים, על האפרו המשוגע ש- CR7 טיפח בחודשים האחרונים מתחת לקוקו המתוח שלו. האפרו של רונאלדו גרם לעוקבים שלו להשתגע, ובעיקר לצחוק מהלוק החדש שלו. בת הזוג שלו, הדוגמנית הספרדייה ג'ורג'ינה רודריגס, דווקא אהבה מאד, וכתבה לו: "הכל יפה לך אלוף שלי". לוקאס ואסקס, חברו מהאקסית ריאל מדריד כתב לו: "אחי מה עשית?!" וזכה למאות תגובות חזרה על התגובה שלו.

פאולו דיבאלה, החצי השני שלו בחוליית ההתקפה של יובה פירגן וכתב: "אני מת מהיופי הזה!" וכך עוד שמות של שחקנים, זמרים, דוגמניות, כולם רצו להביע את דעתם/לצחוק על הפריזורה החדשה של רונאלדו שכנראה יאסוף את התלתלים הפרועים לקראת המשחק הערב- שלא יפריעו לו בטעות לראות את השער.

חוץ מלשבור את הרשת עם רעמת תלתליו, הכוכב הכי נוצץ ביובה, בילה את סוף השבוע האחרון עם היפייפיה שלו על היאכטה המפוארת שלו בחופי טורינו ועבד גם על השיזוף. ג'ורג'ינה שלו, שיתפה עוד תמונה עם חוטיני, אך הפעם כל תשומת הלב הייתה דווקא על טבעת היהלום הענקית שענדה על ידה. הפעם, אחרי כל כך הרבה מקרים שכבר חשבנו שהפורטוגלי קרע ברך והציע, כבר הבנו שעדיין לא מדובר בטבעת אירוסין בחיפוש זריז בחשבון האינסטגרם שלה ראינו שאת הטבעת הזאת יש לה כבר למעלה משנה. אז אנחנו עדיין ממתינים להצעה, אולי אחרי שרונאלדו יעבור את תקופת האפרו בשיער, בכל זאת, פחות מתאים לחתן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי