אחרי הפוסט של בוזגלו, מירן אשתו מגיבה

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | פרטי

קשר הפועל תל אביב ששוב נפצע הודיע כי אינו מתכוון לפרוש, והחצי השני שלו מיהרה לתמוך: "אהוב שלי, תמיד איתך לאורך כל הדרך, אתה גיבור והשראה לכולנו"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון אמש (שלישי) של הפועל תל אביב 0:1 על הפועל באר שבע, שקטע רצף ארוך של חמישה משחקים ללא הפסד,, מאור בוזגלו הגיב לראשונה על פציעתו בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, וסיפר כי פרישה ממש לא על הפרק. הקשר ההתקפי גילה שסובב את הברך במהלך הדרבי שהתקיים ביום שבת האחרון והוא סובל מקרע קטן ברצועה הצידית. בפוסט שפירסם הודיע כי הוא איננו מתכוון לפרוש. "יש לי שתי אופציות העומדות בפניי ואף אחת מהן לא כוללת פרישה, אני חוסך לכם את השאלות".

מיד לאחר שפירסם את הפוסט שכבר זכה לאלפי לייקים, מאות תגובות ושיתופים, החצי השני שלו, אשתו מירן, הגיבה לדבריו לראשונה. "אהוב שלי, תמיד איתך לאורך כל הדרך. הכל קטן עלייך- אתה גיבור והשראה לכולנו! אוהבת אותך מאד והכי גאה בעולם", כתבה אשת הכדורגלן היפייפיה ותמכה בבעלה.

כזכור, מאור ומירן נשואים כבר 11 שנים, מה שאומר שהיא מלווה אותו לאורך כל הקריירה המקצועית, עברה איתו מדינות, ערים, קבוצות, פציעות, ארבעה ניתוחים, שיקומים וכל כך הרבה, שההפתעות שניכרות בדרכם בעולם הכדורגל, לא חדשות לאף אחד מבני הזוג. רק לפני יומיים סיפרנו לכם על כך ששיתפה מירן בהתקפי החרדה שעברו עליה בצעירותה על מנת לעזור לכאלו שמתמודדים איתם היום, וכעת מרכזת את מלוא התמיכה שלה בבעלה עד שיחלים ויחזור שוב אל כר הדשא.

אסור לשכוח שהזוג בוזגלו מצטלם בימים אלו לעונה החמישית של הריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס", כך שאת המשך הפרטים על הפציעה ועל ההתמודדות של שחקנה של הפועל תל אביב ומשפחתו, תוכלו לצפות בעצמכם ממש בקרוב.

הפוסט של מירן בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי