הכישרון החבוי של ירדן שועה

ירדן שועה | אודי ציטיאט

בזמן שעתידו במכבי חיפה לוט בערפל, החלוץ המשיך לפתח את התחביב החדש שלו בעזרת לא אחר מאשר הזמר אדיר גץ. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה ממרקו בלבול והודיעה על מינויו של ברק בכר, מכבי חיפה ממשיכה לעסוק בעתידו של ירדן שועה, שנמצא בסימן שאלה גדול ונתון להחלטתו של המאמן החדש. עד שהנושא הבוער יתברר, נספר לכם פרט מאוד מעוניין על חייו של הרווק המבוקש ביותר בליגת העל.

זה לא סוד שלשועה יש לא מעט חברים מפורסמים, אחד מהם הוא הזמר בוגר "כוכב נולד" אדיר גץ, שחשף אתמול כישרון חבוי של הכדורגלן. בעוד גץ שר ומסלסל, מי שליווה אותו על הקלידים היה שועה, שהפגין כישרון מוזיקלי מרשים לא פחות. "הבחור הביישן על הפסנתר", כך הציג הזמר את חהחלוץ הקלידן שנתן לנו טעימה מהשיר והשאיר אותנו עם טעם של עוד. עד ששועה יחליט לשתף קבל עם ואינסטוש איזה ביצוע מלא בחשבון הפרטי שלו, נספר כי אוהדי חיפה ובית"ר "רבים" עליו בטוקבקים בכל תמונה שהוא מעלה.

"תמשיך לעבוד קשה ושנה הבאה עם בכר זה ישתלם לך", כתב אוהד חיפאי בין מאות התגובות שמציפות את חשבונו של החלוץ. "בוא לבית"ר כבר, מבינים אותך, גם לנו יש פתיל קצר", כתב אוהד הקבוצה מהבירה שהתייחס להפרות המשמעת שיוחסו לשועה במהלך העונה האחרונה. ירוק או צהוב, או אולי בכלל בצבע אפנק אותנו באיזה שיר שאתה מנגן ירדן, אנחנו מחכים לביצוע המלא.

View this post on Instagram

ירדן שועה יודע גם לנגן 🎼⚽️

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

View this post on Instagram

😉 מצא עם מי לשחק

A post shared by yarden Shua #11 (@yardenshua_) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי