העימות נחשף: ישראל אוגלבו גילה מדוע אסי בוזגלו כעס עליו

אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, רגב הוד | אלוני מור

בראיון שהעניק ליעל בר זוהר באינסטגרם, זוכה האח הגדול סיפר מדוע "השייח" כעס לאחר שצפה באחד הפרקים של הישרדות VIP. וגם: מי השורד הכי קרוב אליו?

(גודל טקסט)

כבר סיפרנו לכם לא פעם שמחוץ למסך הטלוויזיה שלכם ומחוץ לאקשן שהפרקים של "הישרדות VIP" מספקים, מה שקורה ברשת לפעמים הרבה יותר מעניין. אתמול (שלישי) שני השבטים השתתפו במועצת שבט סוערת במיוחד בה הודח דוד דביר לאחר שאסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, ליטל סמדג'ה ואלינה לוי בחרו להעניק חסינות לרגב הוד. הערב נצפה כולנו במסיבת האיחוד ובה נגלה מי משומרי הבקתה יחזור למשחק. לפני שכל זה קרה, אשתו של מנחה הישרדות גיא זוארץ, המגישה יעל בר זוהר, ראיינה בלייב באינסטגרם את זוכה האח הגדול שפתח את הלב ודיבר על הכל.

את ישראל אוגלבו כזכור אנחנו מכירים היטב כמי שניצח תוכנית ריאליטי אחרת של רשת לפני כשנתיים והיום מנהל זוגיות עם קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל נשים, קארין סנדל. הזוג האהוב של עולם הבידור והספורט הכיר במהלך משימה באח הגדול וכיום מתגורר בדירה תל אביבית, משם ישראל התראיין וסיפר לבר זוהר מדוע בן הברית וחברו הטוב אסי בוזגלו, כעס עליו אחרי צפייה באחד הפרקים.

"אני לא אשקר, כשצופים בפרקים בדיעבד זה משפיע על מערכות היחסים. אסי כעס ואולי גם בצדק כשהוא ראה טסטה (ראיון מול מצלמה) שלי. אסי הרי הביא לי שרשרת חסינות ואז הייתה סיטואציה שאני והוא נלחמנו על שרשרת חסינות ואני אומר תוך כדי בטסטה שאני רציתי להביא את השרשרת חסינות הזאת לליטל (סמדג'ה). אז בצדק אסי אמר, 'רגע מה איתי'? הבאתי לך שרשרת חסינות'", חשף ישראל את הפרט עליו לא ידענו מעולם.

"אני חייב להסביר שבאותו רגע כל כך החזקתי מאסי, שאמרתי לעצמי אין מצב שמישהו מדיח אותו. לא חשבתי שהוא בכלל בסיכון כי הוא גם התחבר עם קוז'יקרו, שבכלל היה נעול על ליטל. אין סיכוי שאסי היה עף באותה הדחה", הסביר אוגלבו מדוע לא חשב לתת באותו הרגע את השרשרת לבוזגלו והוסיף: "גם אסי וגם ליטל חברים שלי ואני מחויב אליהם. אסי אירח אותי אצלו בשבט, נתן לי שרשרת חסינות וקנה את האמון שלי. עד היום אני מודה לו על זה. הוא הוציא ממני הרבה שפיות במשחק בניגוד למה שהיה בשבט קפרה. באותו רגע מבחינה אסטרטגית לא ראיתי שאסי בסכנה ואמרתי לעצמי שאין שום בעיה שאתן את השרשרת לליטל ואני מבין למה הוא כעס".

בנוסף, ישראל התייחס לשאלה שהגולשים הפנו אליו ורצו לדעת מי הכי קרוב אליו. גם כאן, בחר זוכה האח הגדול לדבר על כדורגלן העבר. "אסי, לגמרי. היו לנו הרבה שיחות והוא מיתן אותי קצת ואני לא מתבייש להגיד את זה. הרבה שיחות בינינו שהיו מעבר לאסטרטגיה שהוא מספר לי על הבית, על המשפחה שלו, על הילדים שלו – שזה רגע שנותן לך פרופורציה, אתה מבין שאנחנו בעולם אחר. אסי לגמרי היה שם ברגעים הנכונים גם מבחינת שיתוף הפעולה האסטרטגי והמשימתי של שנינו. אני חושב שאנחנו די דומים באופי, שנינו לא אוהבים להפסיד. אנחנו אוהבים להיות מוכנים ולא שמפתיעים אותנו אז ברמה הזאת אני חושב שהשלמנו אחד את השני. אסי היה קול שקול ומחושב במשחק שעד היום אני מעריך אותו וזוכר לו את זה". אז מי מכם, כמונו, מהמר שנראה את אסי וישראל בגמר?

יעל בר זוהר, ישראל אוגלבו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי