ליטל סמדג'ה התנצלה: "יכולתי להגיב אחרת"

ליטל סמדג'ה | צילום מסך: רשת 13

השורדת הכי צבעונית התראיינה ל"ישראל בידור" וכשנשאלה על מה הכי מצטערת התייחס לוויכוחים הקשים עם קוז'יקרו: "הייתי צריכה להיות פחות אמוציונלית. פחות להיות צודקת אלא חכמה". וגם: עם מי היא בקשר כיום

(גודל טקסט)

האישה והפתגמים, זאת שלעולם לא תישאר חייבת, ליטל סמדג'ה שאתם ואנחנו ממש אוהבים – פותחת את הלב בראיון אישי "לישראל בידור". השורדת הכי צבעונית על האי שמבשלת לכם חתיכת פרק הערב (שלישי) הייתה המומה כאשר "היריב" שלה על האי, כדורסלן העבר, עידו קוז'יקרו, שהיה "תקוע לה כמו עצם בגרון" חזר לשבט טונדו המאוחד. למרות זאת, האקסית של ראובן עובד חושפת שהייתה שמחה אילו הדבר מולו היו מתנהלים קצת אחרת.

כשנשאלה ליטל על מה היא מצטערת, השיבה: "מול קוז'יקרו יכולתי להגיב בפחות אמוציונליות. אמרתי לעצמי 'ליטל, הוא כולה בנאדם שהוא זר לך בסופו של יום'. זה פחות להיות צודקת, יותר להיות חכמה כמו עם המילה "בחורילה" סתם נאמר. אני חושבת שיכולנו לקחת את זה למקום מעצים. גם אם המילה הזאת נאמרה, היא יכלה לצאת בהדים הרבה יותר חיוביים. אני לא התכוונתי לפגוע, זו בדיחה רעה. בדיחה שיצאה רע".

התנצלת על תקרית ה"בחורילה"? "כשראיתי לראשונה שאמרתי את זה, אז כן פניתי אליה ושוחחנו (היא וירדן ג'רבי, אליה הפנתה את המילה בחורילה). התוכנית עלתה, ואנחנו רואים עוד דברים ועוד דברים, אז כל אחת בצד שלה וזה בסדר".

בנוסף, כפי שפרסמנו בספורט 1 ליטל התייחסה מדוע החליטה לפרסם את אותה העוקבת שתקפה אותה: "אני בטוחה שמה שהיא אמרה זו איזושהי פליטת פה אמוציונלית שלה, כמו שלי היו בתוכנית. אז אני שמחה לדעת שהיא הגיעה לאותו מצב שלי והיא הרגישה מה מרגישים כשבאים אלייך בקטע לא טוב ובלי סיבה. נשמות, אני מתעסקת בטוב, באהבה, אז כל מי שמנסה להכאיב לי – לא הצלחתם. נקסט".

עם מי את בקשר אחרי התוכנית? "האמת שעם כולם. חוץ מדנה, ירדן ועידו. עידן, אני שרופה עליו, דיברנו מלא, אבל התוכנית קצת עלתה וזה קצת אה…" סיפרה השורדת שתמיד אומרת את אשר על ליבה. הערב, בפרק הקרוב של "הישרדות VIP", ליטל שוב נמצאת על הגריל ויהיה מאד מעניין לראות מדוע היא וישראל התפוצצו אחד על השנייה. אז תעקבו!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי