אחרי הבגידה בליטל סמדג'ה: אלינה פותחת את הפה

אלינה לוי | אור דנון, הישרדות

רגע אחרי שבחרה לעבור לצד של ג'רבי, חביב וקוז'יקרו והדהימה את כולם, השחקנית הצהירה: "החלטתי להפסיק לתת לפחד לנהל אותי". במשפחת בוזגלו כבר הספיקו לעקוץ אותה על המהלך ומה חשב ישראל אוגלבו?

(גודל טקסט)

כל כך הרבה תגובות על מהלך במשחק טלוויזיה כמו שהיה אתמול, עוד לא יצא לנו לראות. אחרי שהותירה את הברית שלה בהלם טוטאלי והדיחה את חברתה הטובה מהמשחק, אלינה לוי משתפת פוסט שכבר זכה לאלפי תגובות תוך כמה שעות.

השחקנית בחרה להדיח את ליטל סמד'גה ובכך "לבגוד" בברית של אסי בוזגלו וישראל אוגלבו, שכזכור שמרו עליה מהדחה בשלב מוקדם יותר במשחק, וחברה לירדן ג'רבי ועידן חביב. בסיום הפרק אמש, שיתפה אלינה את אשר על ליבה וכתבה: "אוי כמה כיף להקשיב ללב שלך. לא היה לי טוב במעגל החברתי שהייתי בו ובחרתי להוציא את עצמי ממנו לא משנה מה יגידו וכמה חזק יצעקו. החלטתי להפסיק לתת לפחד לנהל אותי".

עוד הוסיפה לוי, שהציגה על האי ומחוצה לו חברות קרובה עם ליטל: "אם אתם מדברים על בגידה, אתם כנראה ממש נותנים למחלקת הפרומואים המוכשרת שלנו להכתיב לכם את המחשבה. מותר לך לשנות את דעתך, מותר לך לעשות עבור עצמך ולא עבור האחר. ברור שהוא יתעצבן כי עכשיו את לא משרתת אותו. אבל הקשבתי ללב וזה שווה הכל".

ישראל אוגלבו נפרד מליטל
ישראל אוגלבו נפרד מליטל | אינסטגרם

אחת הראשונות שהגיבו לפוסט של אלינה הייתה בת הברית החדשה שלה, המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי שכתבה: "אלינה, ברוכה הבאה". צריך להגיד שהתגובות היו שנויות במחלוקת, היו כאלו שתמכו באלינה שהלכה אחרי הלב ושמחו שליטל הודחה, אבל הרוב המוחץ ממש לא אהב את המהלך.

"קשקשנית, זגזגנית. פעם אחר פעם לא עמדת במילה שלה ונגררת אחרי אחרים", "את מאמינה לשקרים של עצמך? מתי לא היה לך טוב שאת וליטל הייתן החברות הכי טובות? שאסי וישראל שמרו עלייך מתי?", "כמישהי שהצהירה בפריים טיים כמה היא רוצה כוח נשי במשחק הלכת ועשית בדיוק ההיפך שזה הכי גרוע", נכתב בין השאר ללוי.

היו גם כאלו שהכניסו לפרופורציה והזכירו כי בסופו של דבר מדובר במשחק ושאלינה בסך הכל רצתה לשמור על עצמה. בני הברית הקודמת שלה ממש לא אהבו את המהלך כפי שסיפרנו לכם על אסי בוזגלו, אבל את אחיו הגדול אוהד בוזגלו, זה דווקא די שיעשע. אוהד שיתף צילום מסך של אלינה מתראיינת ל"צינור" רגע אחרי ההדחה וכתב: "הצינור עם אלינה. אחרי הצינור שנתנה לליטל".

אוהד בוזגלו מתסלבט
אוהד בוזגלו מתסלבט | אינסטגרם
ליטל סמדג'ה | אינסטגרם
View this post on Instagram

אוייייי. כמה כיף להקשיב ללב שלך. כן, לא היה לי טוב במעגל חברתי שהייתי בו ובחרתי להוציא את עצמי ממנו לא משנה מה יגידו וכמה חזק יצעקו, ודרך אגב..שאלתם למה לא עשיתי את זה לפני כשהייתה לי הזדמנות. לא עשיתי את זה לפני כי פחדתי מכמה חזק יצעקו וזה השפיע עלי! בנקודה הזאת החלטתי להפסיק לתת לפחד לנהל אותי. ואם אתם מדברים על "בגידה" , שוב (?) אתם כנראה ממש נותנים למחלקת הפרומואים המוכשרת שלנו להכתיב לכם את המחשבה. אחרי שזהר הודח ולא היו לי בני ברית אחרי שכולם כולל כולם בשבט שלי שמים את השם שלי בהדחה הקרובה , לא היתה לי ברירה נוספת ובחרתי לעשות הכל להשאר במשחק , ניסיתי להשתלב וזה גבה ממני מחיר יקר מדיי של לנטוש את עצמי. לא משנה כמה חזק יצעקו, מותר לך לשנות את דעתך, מותר לך לעשות עבור עצמך ולא עבור האחר, ברור שהוא יתעצבן , כי עכשיו את לא משרתת אותו . אבל הקשבת ללב, זה שווה את הכל. וכל ההייטרס, תודה מתוקות, אתן מעלות לי את הטראפיק , תמשיכו בבקשה 😜 צילום: @ordanon

A post shared by Alina Levy (@alina___levy) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי