הבת של אסי בוזגלו עושה את הצעד הבא בקריירה

אייר בוזגלו
אייר בוזגלו | אמורה מיה

לפי "ישראל בידור", בקרוב מאוד תהיה למשפחת בוזגלו כוכבת נוספת: אייר בת ה-13 מצטרפת לסוכנות הטאלנטים "ספוט". כל הפרטים

(גודל טקסט)

משפחת בוזגלו פשוט לא יורדת מהכותרות. מאור שובר שיאים ברשת בעוד עתידו בהפועל ת"א עדיין לא ברור, מירן משלבת בין צילומי העונה החמישית של "הבוזגלוס" לבין ארבעה ילדים ועשרות לקוחות, אסי הוא ה-כוכב של הישרדות VIP, עדי אשתו השאירה את כולנו בהלם אחרי ניתוח המייקאובר שעברה וחני, אם המשפחה, נדבקה בקורונה ובימים אלו נמצאת בבידוד ביתי ומחכה להחלים. את כל זאת ועוד תראו בעונה החדשה של הבוזגלוס שעתידה לעלות בתחילת 2021, אז גם הדור הבא של המשפחה יתחיל לזרוח.

תשאלו את הנכדה הבכורה של יעקב וחני בוזגלו, ביתם של אסי ועדי, אייר בוזגלו, עליה סיפרנו לכם לאחרונה. חוץ מלדגמן למותג בגדי הים של דודה שלה נטליה, בתו של כדורגלן העבר והשורד בהווה כבר מתכננת את הקריירה שלה. כפי שפורסם "בישראל בידור", בוזגלו בת ה-13 צפויה לחתום בסוכנות הטאלנטים 'ספוט', המייצגת שמות רבים של כוכבי רשת מצליחים מאד דוגמת בן זיני, קווין רובין והאוהדת הכי פצצה של מכבי תל אביב בכדורסל, נועה בוג. אייר עם 62 אלף עוקבים שרק עולים מיום ליום, בדרך להפוך לאושיית רשת, דבר שבוודאי יפתח לה דלתות רבות בקריירה.

"בוזגלו הצעירה מסמנת מטרות רחוקות", סיפרו בסוכנות "ספוט" 'לישראל בידור' בנוגע לדרך המשותפת שלהם עם הדור הבא של משפחת בוזגלו. כשאבא ואמא פשוט לא יורדים מהכותרות, טבעי ביותר שגם אייר כבר חושבת על הצעד הבא שלה כבר מהגיל הזה. ועל זה נאמר, "הכל אני יכול בחופש הגדול".

אייר בוזגלו
אייר בוזגלו | אינסטגרם
אייר בוזגלו
אייר בוזגלו | אינסטגרם
אייר בוזגלו
אייר בוזגלו | אינסטגרם
אייר ואסי בוזגלו
אייר ואסי בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי