אסי בוזגלו יוצא נגד אלינה

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

"עשית את מהלך הכי מכוער שראיתי אי פעם בהישרדות": כדורגלן העבר נכנס חזק באינסטגרם באלינה לוי שבגדה בברית שלו והדיחה את ליטל סמדג'ה

(גודל טקסט)

"אז אחרי שישבתי בשקט, אחרי ההדחה של ליטל והבגידה של אלינה הגיע הזמן שאתן את התגובה שלי כי אני רואה שאלינה מתחילה לאבד את זה. אלינה מאשימה את כל העולם ואחותו, מכפישה את הברית שלנו ללא הפסקה, מכפישה את ההפקה ואת מחלקת הפרומו – אלינה, אני לא יודע עם ההתנהגות שלך על האי, אם עוד מישהו היה נותן לך את הצ'אנס כמו שאני נתתי לך", כך אמר אסי בוזגלו ל-230 אלף העוקבים שלו באינסטגרם רגע לפני כניסת השבת.

לאחר הפרק של יום רביעי האחרון, בו אלינה בגדה כביכול בברית של בוזגלו שהציל אותה בעצמו מהדחה, היה לנו באמת מוזר שהכדורגלן השורד לא הביע את דעתו וכעת, בעקבות ההתבטאויות שלה מאז ההדחה – הוא נכנס בה חזק.

השייח' בוזגלו נתן את דעתו המלאה על המקרה ואף הביע בכנות את הפתעתו מהצעד של אלינה כשהוסיף ואמר: "גם נתתי בך אמון וגם אני חושב שככל שעבר הזמן הקשר התהדק בינינו. החלטת לעשות מהלך- קחי אחריות עליו. את לא יכולה להאשים את כל העולם. את מתפתלת והיום זה כבר מביך לראות את זה. את יוצאת על כולם ורק את מתנהגת הכי יפה בעולם. ברגע שאת בוגדת ומתנהגת בצורה הזאתי, למה את מצפה לא הבנתי? אז עשית מהלך הכי מכוער שראיתי אי פעם בהישרדות – וזה בסדר, מתקבל. אבל שמת פיזית את השם של ליטל אז זה ברור שכולם יהיו נגדך עכשיו", חתם אסי את דבריו והכין אותנו לקראת הפרק של הערב (שבת) שהולך להיות פשוט מטורף. תסמכו עליו שזה לא יקרה בברית שלו שוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי