אחרי בוזגלו: ליטל סמדג'ה פותחת את הפה

ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה | צילום מסך: רשת 13

השורדת הכי צבעונית על המסך שמרה על איפוק לאחר הדחתה אך כעת התפוצצה על אלינה שבגדה בה: "כעסתי משום שהיא לא מפסיקה להגיד שבחרה בדרך שלה בלי לחשוב שהיא דרכה על אחרים, מי שלא נאמן לחבר לא יהיה נאמן לעצמו"

(גודל טקסט)

האמת שלא הבנו איך זה הגיוני שאחרי כל הבלאגן שנוצר סביב הדחתה של המתמודדת הכי צבעונית בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP", ליטל סמדג'ה, טרם שמענו את דעתה האישית על הבגידה של חברתה הטובה אלינה לוי. כזכור אלינה, בצעד מפתיע, החליטה לנטוש את הברית של אסי בוזגלו (תקף את אלינה בחריפות), ישראל אוגלבו והאקסית של ראובן עובד, חברה לעידן חביב וירדן ג'רבי ובחרה להדיח את חברתה הטובה מהאי באופן סופי (הפסידה לאחר מכן לאילנה אביטל). סמדג'ה הפכה בכך למושבעת הראשונה של העונה. בפוסט הפרידה שלה לאחר ההדחה, ליטל לא הזכירה מילה הקשורה באלינה ובחרה להודות על חוויה מטורפת.

אתמול (שבת) לאחר שצפתה בפרק, התחושות אצלה השתנו והיא החליטה לא לשתוק יותר ולהביע את דעתה על הדברים בהם צפתה והקדישה סטורי שלם לחברתה אלינה, שהייתה הכי קרובה אליה על האי מאז האיחוד.

כזכור השתיים לא נפרדו, התנשקו בפה, ישנו כפיות ואפילו אלינה הצהירה שליטל תהיה המלווה שלה בחתונתה. "מאד הרגיז אותי לצפות באלינה לא מפסיקה להגיד שהיא בחרה בדרך שלה בלי לחשוב איפה היא פוגעת בדרך שלי כחברה שהצטיירה אוהבת. לבחור בעצמנו זה רצוי, אך הלא רצוי מגיע שהטוב שלך דורך על אחרים והגרוע זה להיות זחוח על כך", כתבה ליטל שמאד נזהרה בדבריה. עוד הוסיפה וחתמה את המסר שלה כך: "אדם שלא נאמן לחבר לעולם לא יכול להיות נאמן לעצמו".

בנוסף, לצד התחושות הרעות שהרגישה אחרי שצפתה בחברתה לשעבר אומרת את אשר על ליבה בפרק, החליטה סמדג'ה לפרגן לבני הברית שלה, חבריה הטובים, בתור צופה מהצד ואמרה לרגב הוד, אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו ואלה איילון עד כמה היא גאה בהם: "ריגשתם אותי בטירוף ואני מאחלת לכם להגיע לגמר. חייבת לציין שהאלף בית של חברות, זו נאמנות ויש לכם את זה בענק. תודה". אנחנו כבר כוססים אצבעות ולא יכולים לחכות לראות האם השייח' בוזגלו יצליח להעביר את בני ברוכים לברית שלו ולהדיח יחד את אלינה. מה אתם חושבים?

ליטל סמדג'ה | אור דנון
הפוסט של ליטל אחרי ההדחה. כבר לא סותמת את הפה | צילום מסך: אינסטגרם



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי