האקסית הכי לוהטת בליגת העל מכה שנית

שרון אייזנברג | דריה ביקיניס

לפני חודש היא ודוד קלטינס נפרדו אך שרון אייזנברג לא עוצרת. הקצינה המשוחררת שתחל בקרוב לימודי אדריכלות באוניברסיטת תל אביב (והייתם רוצים שהיא תעצב לכם את הבית) דגמנה השבוע ל"דריה ביקיניס" ונראתה מעולה

(גודל טקסט)

בתחילת חודש יוני האחרון, היינו הראשונים לספר לכם על הפרידה של אחד הזוגות היותר אהובים מהדרום, דוד קלטינס ושרון אייזנברג. כעת, חודש וחצי אחרי, הבלונדינית המהממת אמנם כבר לא בזרועותיו של הכדורגלן, אך ממש לא נחה לרגע. הקצינה המשוחררת/ אוטוטו סטודנטית, להטה בסוף השבוע האחרון כשהיא לבושה כולה "דריה ביקיני'ס" מותג בגדי הים האהוב על נשות הכדורגלנים לו היא משמשת פרזנטורית כבר שנה שנייה ברציפות. שרון ממשיכה להפיל לסתות רק שכעת היא עושה את זה עם הסטטוס החדש שלה: רווקה.

את הגביע בו זכתה הפועל באר שבע, קלטינס חגג בלעדיה, ואילו היא בקרוב תחל גם תקופה חדשה בחייה – בלעדיו. שרון עתידה להתחיל את הלימודים הגבוהים באוניברסיטת תל אביב בחודש אוקטובר הקרוב, אז תהפוך לסטודנטית לאדריכלות. תודו שעם איך שהיא נראית, חלום שלכם שהיא תעצב לכם את הבית.

חוץ מזה, גם בתחום הדוגמנות הבלונדה לא נחה, וכשהיא מיוצגת ע"י עומרי יערי, הסוכן שלה ושל דוגמניות נוספות דוגמת עדן פינס, יעל שלביה ועוד, היא מדלגת לה מיום צילום ליום צילום תוך שמירה על ההנחיות ועושה עדיין את הדרך מהדרום לת"א.

אז אמנם לא נראה אותה ביציע של באר שבע באיצטדיון טרנר בעונה הקרובה, (הודות למשבר הקורונה לא נראה אף אחד ביציעים) אבל אם אתם מתגעגעים, שרון בקרוב תעבור למרכז בסמוך לפתיחת שנת הלימודים ותסמכו עליה שעוד נמשיך לראות אותה מככבת.

View this post on Instagram

Summer 19 💔 #tb

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on

View this post on Instagram

היי סיסטוש 🙃

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on

View this post on Instagram

@pinkshopbrazil 👼🏼

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי